تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

۲۱ میلی متر باران در استان تهران بارید

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: بارش ۲۱ میلی متری دو روز اخیر در استان تهران میزان بارندگی را در سال آبی جاری از ۹۱ میلی متر به بیش از ۱۱۲ میلیمتر رساند.

کد خبر: ۱۲۲۹۲۶
۱۱:۰۴ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۰

۲۱ میلی متر باران در استان تهران بارید

دیدارنیوز ـ بهزاد پارسا، اظهار کرد: با توجه به پیش بینی بارش‌های نرمال از سوی سازمان هواشناسی، امیدواریم با تحقق آن، بخشی از کمبود بارش‌های استان طی ماه‌های گذشته جبران شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران ادامه داد: حجم آب سد‌های تامین کننده آب شرب استان تهران در حال حاضر ۳۱۰ میلیون مترمکعب است که در مقایسه با ذخیره ۵۶۶ میلیون مترمکعبی در روز مشابه سال گذشته، حدود ۲۵۷ میلیون مترمکعب کاهش را نشان می‌دهد.

پارسا با بیان اینکه از ابتدای سال آبی (ابتدای مهر امسال) تاکنون بیش از ۱۱۲ میلی متر بارندگی در حوزه عملکردی استان تهران ثبت شده است که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش ۳۶ درصدی را نشان می‌دهد، تصریح کرد: میزان ورودی آب سد‌های پنج گانه تامین کننده آب استان، از ابتدای سال آبی جاری تا کنون، حدود ۲۲۲.۹ میلیون متر مکعب می‌باشد که این مقدار در مدت مشابه سال آبی گذشته بیش از ۳۳۲ میلیون متر مکعب بوده است.

طبق اعلام وزارت نیرو، وی در پایان با اشاره به اینکه میزان ورودی آب به این سد‌ها نسبت به روز مشابه سال گذشته ۳۳ درصد کاهش یافته است خاطرنشان کرد: با این حال نتایج برف سنجی نشان می‌دهد که ارتفاعات استان تهران از پوشش برفی نسبتاً مناسبی نسبت به سال گذشته برخوردار است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی