تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

مورا: مذاکرات وین درباره «برجام» در لحظه سرنوشت‌سازی است

انریکه مورا، هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام و مذاکره‌کننده ارشد اتحادیه اروپا در مذاکرات وین اعلام کرد، مذاکرات وین درباره برجام در لحظه سرنوشت‌سازی قرار دارد و نتیجه هنوز مشخص نیست.

کد خبر: ۱۲۲۸۲۷
۱۳:۳۵ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰

مورا: مذاکرات وین درباره «برجام» در لحظه سرنوشت‌سازی است

دیدارنیوز: مذاکره‌کننده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین در پیامی با گفتن این که نتیجه هنوز مشخص نیست، تاکید کرد مذاکرات وین در لحظه سرنوشت‌سازی قرار دارد.

انریکه مورا هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام و مذاکره‌کننده ارشد اتحادیه اروپا در مذاکرات وین در صفحه توییترش نوشت: مذاکرات وین درباره برجام در لحظه سرنوشت‌سازی قرار دارد. پس از ده ماه مذاکره به پایان کار نزدیک می‌شویم. نتیجه هنوز مشخص نیست.

مورا ادامه داد: مسائل مهم باید حل شوند. اما تمامی هیات‌های مذاکره‌کننده کاملا تعامل دارند. کار فشرده در کوبورگ ادامه داد.

اظهارات مورا هم‌زمان با برگزاری دور هشتم مذاکرت وین درباره احیای توافق هسته‌ای مطرح می‌شود.

هیات‌های مذاکره‌کننده در وین، در سطوح مختلف سیاسی، حقوقی و فنی در حال بررسی آخرین مراحل ترتیبات اجرایی توافقی هستند که بتواند توافق به دست آمده در سال ۲۰۱۵ را یک بار دیگر به اجرا درآورند؛ توافقی که در می ۲۰۱۸ با خروج یک جانبه آمریکا از آن و اجرا نشدن تعهدات از سوی آمریکا و سه کشور اروپایی اجرایی نشد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی