تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

یک مدیر فوتبالی ۱۰ سال محروم شد

با اعلام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، هرگونه فعالیت محمد زارع گشتی در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه‌ها ممنوع بوده و ادامه فعالیت نامبرده صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکان پذیر خواهد بود.

کد خبر: ۱۲۲۷۹۱
۱۱:۰۲ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰

یک مدیر فوتبالی ۱۰ سال محروم شد

دیدارنیوز: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال رای خود را به طرفیت مدیر سابق تیم میلاد مهر تهران را اعلام کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای محکومیت صادره از کمیته اخلاق بر علیه محمد زارع گشتی به شماره دادنامه ۵۱۵ ح ۱۴۰۰۰۵۲۳ طی صدور دادنامه کمیته استیناف به شماره ۲۰۵-۰۵/۱۱/۱۴۰۰ تایید و قطعی گردیده و نامبرده به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی و محرومیت ده سال از هرگونه فعالیت ورزشی در زمینه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شده است.

براین اساس هرگونه فعالیت محمد زارع گشتی در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و شرکت در مسابقات و ورود به ورزشگاه‌ها ممنوع بوده و ادامه فعالیت نامبرده صرفا پس از اجرای حکم و با اخذ تاییدیه از کمیته اخلاق امکان پذیر خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی