تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
احمد مومنی‌راد خبر داد

مطهری در دادگاه جرم سیاسی تبرئه شد

سخنگوی هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی اعلام کرد، در پرونده مربوط به مدیر مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی علی مطهری، هیات منصفه باتفاق آرا در موضوعات اتهامات مذکور متهم را مجرم ندانست.

کد خبر: ۱۲۲۷۶۹
۰۹:۴۱ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰

مطهری در دادگاه جرم سیاسی تبرئه شد

دیدارنیوز: سخنگوی هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی از رسیدگی به دو پرونده سیاسی و مطبوعاتی به ریاست قاضی محمدی کشکولی خبر داد.

احمد مومنی‌راد در خصوص رسیدگی به یک پرونده مطبوعاتی و یک پرونده سیاسی، بیان کرد: در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی یک پرونده جرم سیاسی و یک پرونده جرم مطبوعاتی پرونده رسیدگی شد.

وی با اشاره به جزئیات پرونده جرم سیاسی بیان کرد: این پرونده مربوط به مدیر مسئول پایگاه اطلاع‌رسانی علی مطهری و خبرنگار پایگاه مذکور به اتهامات فعالیت تبلیغی علیه نظام، نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی، توهین و افترا بود که هیات منصفه باتفاق آرا در موضوعات اتهامات مذکور متهمان را مجرم ندانست.

سخنگوی هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی در مورد جزئیات پرونده جرم مطبوعاتی گفت: این پرونده مربوط به مدیر مسئول پایگاه خبری انصاف نیوز به اتهامات نشر مطالب خلاف واقع، نشر مطالب خلاف قانون اساسی و نشر مطالب خلاف موازین شرعی بود که هیات منصفه با اکثریت آرا متهم را در اتهامات فوق الذکر مجرم دانست و در ادامه هیات با اکثریت آرا در اتهامات مذکور متهم را مستحق تخفیف دانست.

منبع: ایلنا
برچسب ها: علی مطهری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی