تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

پیش‌بینی هوای تهران در روز‌های آینده

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران از فردا تا پنجشنبه (۳ تا ۵ بهمن‌ماه) شاهد روند افزایش تدریجی دما خواهیم بود.

کد خبر: ۱۲۲۷۱۸
۱۵:۲۳ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰

پیش‌بینی هوای تهران در روز‌های آینده

دیدارنیوز ـ بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، امروز (۲ اسفندماه) آسمان نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با وزش باد، گاهی وزش باد شدید به‌ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان و در ارتفاعات احتمال بارش برف و تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

روز‌های سه شنبه تا پنجشنبه (۳ تا ۵ اسفندماه) آسمانی صاف تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد ملایم در ارتفاعات و غرب استان تا متوسط پیش‌بینی می‌شود و طی این مدت به دلیل پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه در بعضی ساعات در نواحی پرتردد و صنعتی مرکز و شرق استان، رخداد کاهش کیفیت هوا، غبار محلی و گاهی غبارآلود دور از انتظار نیست.

برای روز جمعه (۶ اسفندماه) با ورود سامانه بارشی به استان آسمانی نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود و از فردا تا پنجشنبه (۳ تا ۵ بهمن‌ماه) شاهد روند افزایش تدریجی دما خواهیم بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با دمای ۳- درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین آسمان تهران فردا (۳ اسفندماه) نیمه ابری و بتدریج کاهش ابرو در یعضی ساعت‌ها غبار محلی با بیشترین و کمترین دمای ۱۶ و ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود همچنین چهارشنبه (۴ اسفندماه) آسمان تهران قسمتی ابری گاهی نیمه ابری همراه با غبار محلی و در بعد از ظهر وزش باد و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۱۶ و ۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی