تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد

روسیه حمله کند، عملا از بازار‌های مالی بین المللی کنار می‌رود

«اورزلا فون در لاین» رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا با اشاره به آمادگی کشور‌های غربی برای هدف قرار دادن نقاط ضعف روسیه در صورت حمله ادعایی مسکو به اوکراین، اعلام کرد: ما از تحریم‌های اقتصادی جدید صحبت می‌کنیم و این بدان معنا است که روسیه عملا از بازار‌های مالی بین المللی کنار خواهد رفت.

کد خبر: ۱۲۲۶۹۷
۱۴:۱۵ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰

روسیه حمله کند، عملا از بازار‌های مالی بین المللی کنار می‌رود

دیدارنیوز: «اورزلا فون در لاین» رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد که کشور‌های غربی در صورت حمله به اوکراین روسیه را تحریم اقتصادی خواهند کرد چرا که اقتصاد، نقطه ضعف مسکو است.

به نقل از النشره، «اورزلا فون در لاین» رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا با اشاره به آمادگی کشور‌های غربی برای هدف قرار دادن نقاط ضعف روسیه در صورت حمله ادعایی مسکو به اوکراین، اعلام کرد: ما از تحریم‌های اقتصادی جدید صحبت می‌کنیم و این بدان معنا است که روسیه عملا از بازار‌های مالی بین المللی کنار خواهد رفت.

وی با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی مذکور بر تمامی کالا‌های تولیدی روسیه که برای مدرن سازی و تنوع بخشیدن به اقتصاد مسکو لازم است، تاثیر خواهد گذاشت، تصریح کرد که این کالا‌ها قابلیت جایگزین شدن را ندارند.

«جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید نیز پیش‌تر به نقل از «جو بایدن» اعلام کرده بود که آمریکا تا زمان آغاز هر جنگی به دیپلماسی پایبند است.

لازم به ذکر است که در پی مخالفت روسیه با درخواست اوکراین برای پیوستن به پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) آمریکا و هم پیمانان اروپایی آن روایت‌هایی جعلی را از تلاش مسکو برای حمله به اوکراین مطرح کردند.

گفتنی است که روسیه با رد همه این اتهامات و ادعا‌ها تاکید کرده است که قصد حمله به هیچ کشوری را ندارد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی