تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
در شورای برنامه‌ریزی بعثه و حج مطرح شد

ثبت‌نام ۲۰ هزار نفر در ۲ روز برای سفر نوروزی عراق

شورای برنامه‌ریزی بعثه و حج با اشاره به ثبت نام حدود ۲۰ هزار نفر در دو روز برای سفر نوروزی عراق، از رفع اشکالات طرح نوین سفر‌های عتبات تا نوروز خبر داد.

کد خبر: ۱۲۲۶۸۵
۱۳:۲۱ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰

ثبت‌نام ۲۰ هزار نفر در ۲ روز برای سفر نوروزی عراق

دیدارنیوز ـ سیدصادق حسینی ـ رییس سازمان حج و زیارت ـ در این شورا به اقدامات انجام‌شده در راستای ارزیابی طرح نوین اعزام به عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: جمع‌بندی درباره این طرح به زمان بیشتری نیاز دارد، ولی با توجه به در پیش بودن سفر‌های نوروزی، اشکالات آن برطرف خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صحبت‌الله رحمانی ـ معاون عتبات سازمان حج و زیارت ـ نیز از پیش ثبت‌نام نزدیک به ۲۰ هزار نفر برای عتبات نوروزی خبر داد و با بیان این‌که پیش ثبت‌نام سفر‌های نوروزی عراق تا ششم اسفندماه ادامه دارد، افزود: برای اعزام حدود ۵۳۰۰ نفری هم که قبلا ثبت‌نام سفر سوریه را انجام داده‌اند درحال برنامه‌ریزی و رفع مشکل هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب ـ نماینده، ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی ـ نیز بر لزوم استفاده از راهکار‌های مناسب برای پاسخ‌گویی به مشتاقان سفر‌های زیارتی تاکید کرد و دفاع از حقوق زائر و ارتقاء کیفیت سفر‌های زیارتی را اولویت سازمان حج و بعثه مقام معظم رهبری دانست.

او همچنین از رویکرد هیأت دولت در تسهیل برنامه‌های زیارتی که موجب دلگرمی بیشتر دفاتر زیارتی در شرایط کنونی خواهد شد، قدردانی کرد.

نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت به سفر هفته گذشته خود به دو استان خراسان رضوی و جنوبی و دیدار و گفتگو با دست‌اندرکاران و کارگزاران فعال در این حوزه و مسؤولان استانی اشاره کرد و با توجه به گزارش‌های دریافتی از عتبات اظهار کرد: باید با ابتکار عمل و برگزاری جلسلت مشورتی، مشکلات به حداقل برسد و با تلاش بیشتر و ارائه خدمات بهتر، برخی نارضایتی‌ها نیز رفع شود.

همچنین اکبر رضایی ـ معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت ـ به آخرین اظهارات منابع سعودی و خبر‌های منتشرشده درباره احتمال برگزاری حج آینده اشاره کرد و گزارش مشروحی از اقدامات صورت گرفته در حوزه خدمات هوشمند حج و تشکیل یک کمیته راهبردی و نه کمیته تخصصی در این ارتباط ارائه داد که نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز خواستارسرعت بخشیدن به فعالیت کمیته راهبردی و کمیته‌های تخصصی در حوزه خدمات هوشمند حج برای شناخت کامل از ابعاد مختلف طرح مورد نظر کشور میزبان شد و تاکید کرد: محتوا‌های تولیدی و جمع‌بندی این فعالیت‌ها باید در زمان بندی مشخص به شورای برنامه‌ریزی ارائه شود و به ایفای نقش فعال جمهوری اسلامی ایران در فرآیند‌ها و سامانه‌های خدمات هوشمند حج منجر شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: حج و زیارت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی