تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

رزمایش بلاروس و روسیه تمدید شد

دو کشور روسیه و بلاروس از تمدید رزمایش مشترکی خبر دادند که قرار بود امروز یکشنبه خاتمه یابد. وزارت دفاع بلاروس با اعلام این خبر گفت: تصمیم برای تمدید رزمایش‌ها در شمال اوکراین، متأثر از تشدید فعالیت‌های نظامی در محیط پیرامونی این دو کشور و همچنین افزایش تنش‌ها در منطقه دونباس است.

کد خبر: ۱۲۲۵۸۲
۱۵:۱۰ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰

رزمایش بلاروس و روسیه تمدید شد

دیدارنیوز: در میان افزایش تنش‌ها میان روسیه و غرب بر سر حمله احتمالی به اوکراین، دو کشور روسیه و بلاروس رزمایش مشترک خود را تمدید کردند.

به نقل از رویترز، روسیه و بلاروس از تمدید رزمایش مشترکی خبر دادند که قرار بود امروز یکشنبه خاتمه یابد.

وزارت دفاع بلاروس با اعلام این خبر گفت: تصمیم برای تمدید رزمایش‌ها در شمال اوکراین، متأثر از تشدید فعالیت‌های نظامی در محیط پیرامونی این دو کشور و همچنین افزایش تنش‌ها در منطقه دونباس است.

همزمان با بالا گرفتن تنش‌ها در دونباس و درگیری بین نیرو‌های جمهوری‌های خودخوانده شرق اوکراین با ارتش این کشور، هر دو طرف درگیری یکدیگر را به نقض آتش بس در امتداد خط تماس متهم می‌کنند.

غربی‌ها و در راس آن‌ها آمریکا با متهم کردن مسکو به نشر اخبار نادرست درباره تنش ها، مدعی شده اند که این تاکتیک روسیه برای ایجاد بهانه‌ای جهت توجیه حمله نظامی خود به اوکراین است و اوضاع در دونباس آن طور که رسانه‌های روسی گزارش می‌دهند نیست.

مسکو نیز می‌گوید که اوکراین با عدم پایبندی به توافقات مینسک و با استفاده از فرصت در حال نسل کشی اهالی عمدتا روس زبان منطقه دونباس است.

همچنین خبرگزاری ریانووستی در خبری در این رابطه نوشت که دفتر نمایندگی جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک کنترل و هماهنگی آتش بس (JCCC) از نقض ۸۲ آتش بس توسط نیرو‌های اوکراینی طی روز گذشته خبر داده است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی