تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

رفتار‌های آدمی در کالبد حیوانی نقاشی شد

نمایشگاه انفرادی نقاشی حسین عینی‌بخش این روز‌ها در گالری ایده برپا شده است. این نمایشگاه که «زندگی» نام دارد، از روز جمعه ۲۹ بهمن ماه آغاز به کار کرده و تا چهارشنبه ۴ اسفند در گالری ایده ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۲۲۵۶۰
۱۳:۵۵ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰

رفتار‌های آدمی در کالبد حیوانی نقاشی شد

دیدارنیوز ـ در توضیح این نمایشگاه آمده است: «مجموعه پیش رو نگاهی است به رفتار‌های آدمی در کالبد حیوانی، زندگی همان اتفاقی است که ما را از حقیقت خود دور یا به سیرت پاکمان نزدیک می‌کند و مجموعه زندگی بیان همین زندگی است. آن هنگام که انسان‌ها به نزاع می‌پردازند و همچون درندگان همدیگر را می‌درند. آن هنگام که نقاب بر چهره می‌زنند تا تظاهر به نبودن خود کنند. آن هنگام که حقی را می‌کشند و نمی‌دانند روزی با خواری آن حق احقاق خواهد شد. آن هنگام که در تقابل با هم تنها به فرسایش روح خود می‌پردازند. آن هنگام که دست طبیعت را برای صلحی مقدس پس می‌زنند. آن هنگام که در توهم قدرت به شکست و زوال می‌رسند و از اوج به زیر می‌آیند. آن هنگام که به واسطه بی تفاوتی برای رسیدن به سعادت، وجود آن‌ها را زنگاری تلخ می‌گیرد. آن هنگام که حرص و طمع به جای رشد آن‌ها را از درون نابود می‌کند. آن هنگام که ظواهر زیبا آن‌ها را می‌فریبد و به ورطه نابودی می‌کشد. آن هنگام که هر روز به یک رنگ در می‌آیند و این تناقض بند بند وجود آن‌ها را از هم میگستراند. آن هنگام که برای بقا نسلی جدید روح خود را صد پاره میکند. آن هنگام که بر پیکره بی روح و فلزی دل میبندد و امید دارند تا شاید جان گیرد. آن هنگام که حیات واقعی را در ایستادن مقابل ظلم می‌بینند؛ و آن هنگام که زمان از دست رفته ماجرایی می‌شود برای خون دل خوردن؛ و یا آن هنگام که زندگی در گردشش، نیک بد را با خود به ارمغان می‌آورد. همانگونه که نویسندگان و شاعرانی، چون مولانا، عطار، حافظ و ... در ادوار مختلف کوشیدند تا حقایق رفتار آدمی را در صفات حیوانی و با سلاح شعر و نثر به تصویر بکشند، هنرمند نقاش نیز، باید تا با قلم و رنگ و با سلاح نقش این وظیفه را عهده دار باشد، که شاید نگاهی باشد به خویشتن خویش و مسیری باشد برای درک بهتر زندگی این مجموعه که شامل پانزده اثر در ابعاد بزرگ و متوسط و با تکنیک رنگ روغن ارائه شده با نگاهی تازه و متفاوت به نمایش زندگی پرداخته است.»

علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید از نمایشگاه «زندگی»، تا ۴ اسفند ماه هر روز از ساعت ۱۶ الی ۲۱ به گالری ایده به آدرس: تهران، خیابان کریمخان، خیابان خردمند شمال، خیابان هجدهم، پلاک ۲۶ مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: گالری گردی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی