تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

پزشکیان: نباید بنزین را به قیمت آب بفروشیم!

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد، قیمت بنزین نباید به اندازه آب باشد و باید تبعات آن را پس از بررسی با مردم در میان گذاشت.

کد خبر: ۱۲۲۵۵۹
۱۳:۵۱ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰

پزشکیان: نباید بنزین را به قیمت آب بفروشیم!

دیدارنیوز: نماینده تبریز درباره جلسه امروز مجلس درباره حذف ارز ترجیحی گفت: واقعیت این است که ما نباید بنزین را به قیمت آب بفروشیم که داریم می‌فروشیم، اما اصلاح کردن این آن‌طور که انجام شد، نیست. بلکه باید تبعات آن را دقیق بررسی کرد، با مردم صحبت کرد و ابعاد مختلف این مساله را برای اقشار مختلف جامعه تبیین کرد.

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس، در پاسخ به سوالی پیرامون حضور رئیس سازمان اطلاعات سپاه در جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس که با موضوع حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی برگزار شد، گفت: مجلس می‌تواند هرکسی را که بخواهد دعوت کند، هیات رئیسه دعوت کرده و آقای طائب هم آمده و گزارشی را ارائه کرده است. هر مداخله‌ای ما بخواهیم انجام دهیم یک سری عوارض دارد. اگر ما مدیریت درست داشته باشیم و عواقب آن را ببینیم، می‌توانیم این راه را ادامه دهیم، ولی اگر عواقب را نبینیم و طرحی را اجرا کنیم تبعاتی را در این وضعیت اقتصادی که وجود دارد، ایجاد می‌کند.

پزشکیان در ادامه بیان کرد: طبیعتا این فقط دغدغه یک جناح و یک گروه نیست، بلکه یک روند طبیعی است؛ مثلا در ماجرای گران کردن بنزین وقتی در زمان اجرا تبعات آن را نبینید و یا نوع اجرا را اشتباه طراحی کنید، فاجعه به وجود می‌آید که به وجود آمد.

وی اضافه کرد: واقعیت این است که ما نباید بنزین را به قیمت آب بفروشیم که داریم می‌فروشیم، اما اصلاح کردن این آن‌طور که انجام شد، نیست. بلکه باید تبعات آن را دقیق بررسی کرد، با مردم صحبت کرد و ابعاد مختلف این مساله را برای اقشار مختلف جامعه تبیین کرد. اگر از من بپرسید، از آن مهم‌تر دعوت وزیر اطلاعات بود.

پزشکیان افزود: امروز چند نفر دعوت شدند و در روز‌های بعد ممکن است تعداد دیگری از اعضای دولت دعوت می‌شوند که در خصوص ارز ترجیحی صحبت کنند. این بستگی به این دارد که هیات رئیسه مجلس درخواست کرده است چه کسی بیاید و چه چیزی را جواب بدهد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی