تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در جلسه علنی مجلس

بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان (اعاده شده از شورای نگهبان) در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

کد خبر: ۱۲۲۵۳۵
۱۱:۵۹ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰

بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در جلسه علنی مجلس

دیدارنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان به منظور تامین نظر شورای نگهبان می‌پردازند.

جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.

رییس مجلس شورای اسلامی، در آغاز جلسه تاکید کرد: جلسه غیر علنی مجلس از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده و در خصوص مسائل اقتصادی مربوط به لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ بین نمایندگان مجلس و دولت بحث و بررسی صورت گرفت.

بررسی گزارش کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۲۰۶) قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، بررسی گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان (اعاده شده از شورای نگهبان) و بررسی گزارش شور دوم کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از سال ۱۳۹۲ از دیگر مواردی است که نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز خود به بررسی آن خواهند پرداخت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی