تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
نماینده مجلس شورای اسلامی خبر داد

تبعات حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بررسی شد

مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مردم رودبار اعلام کرد: در جلسه امروز مجلس عواقب و تبعات حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بررسی شد که حذف آن چه نتایجی خواهد داشت.

کد خبر: ۱۲۲۵۳۱
۱۱:۴۷ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰

تبعات حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بررسی شد

دیدارنیوز: یک نماینده مجلس گفت: جلسه غیرعلنی امروز مجلس با دولت در خصوص جزئیات حذف یا اصلاح ارز ترجیحی و تبعات آن برگزار شد و امیدواریم به یک تصمیم کارشناسی قوی در این خصوص برسیم.

مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار در مجلس، درباره جزئیات جلسه غیرعلنی امروز نمایندگان با دولت، گفت: جلسه امروز مجلس با دولت در خصوص جزئیات حذف یا اصلاح ارز ترجیحی و تبعات آن است نمایندگان انتظار دارند که اگر قرار است ارز ترجیحی حذف شود، باید در قانون بودجه تضمین‌هایی در نظر گرفته شود که ما بتوانیم بر اساس آن تصمیم‌گیری کنیم، اما آنچه که اکنون در لایحه دولت وجود دارد، به نظر نمی‌رسد که به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی کمک کند.

وی ادامه داد: ارز ترجیحی با کالا‌های اساسی و زندگی و معیشت مردم ارتباط دارد و زندگی آحاد مردم را با خود مرتبط کرده است. در جلسه امروز تاکنون عواقب و تبعات حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بررسی شد که حذف آن چه نتایجی خواهد داشت و امیدواریم که با صحبت‌هایی که صورت گرفته و خواهد گرفت، به یک تصمیم کارشناسی قوی برسیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی