تیتر امروز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»
قسمت دوم از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»

در دومین قسمت از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز با شخصیت‌های تاریخی، علی شمس اردکانی ادامه ماجرای ارتباط خود با امام و رفت آمد چندباره از کویت به نوفل‌لوشاتو و بالعکس را تشریح کرد.
حضور گسترده مردم مشهد در تشییع شهید رئیسی +ویدیو
تشییع پیکر رئیس‌جمهور پس از فاجعه هوایی ورزقان (بروزرسانی می‌شود)

حضور گسترده مردم مشهد در تشییع شهید رئیسی +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور
حاشیه‌های مراسم بدرقه پیکر مرحوم ابراهیم رئیسی؛ خیابان‌های فرعی منتهی به دانشگاه تهران

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور

گزارش میدانی و حاشیه نویسی متفاوت خبرنگار دیدارنیوز از مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دیگر جانباختگان سانحه بالگرد، را بخوانید.

چرا «گوچی» با پرسپولیس به توافق نرسید؟

طی روز‌های گذشته قوچان نژاد به پرسپولیس نزدیک شده بود و مذاکرات برای حضور او در جمع شاگردان یحیی گل محمدی پیش می‌رفت. در مذاکرات طرفین نهایتا توافقی حاصل نشد و دلیل عدم سرخپوش شدن قوچان نژاد درخواست مالی بالای این بازیکن از باشگاه عنوان شده است.

کد خبر: ۱۲۲۵۱۴
۱۰:۴۱ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰

چرا «گوچی» با پرسپولیس به توافق نرسید؟

دیدارنیوز: مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران مورد توجه پرسپولیس تهران قرار داشت.

رضا قوچان نژاد «گوچی»، مهاجم ایرانی که مدتی پیش و پس از تکذیب خبر خداحافظی‌اش از فوتبال اعلام کرده بود دوست دارد در سال‌های پایانی بازی خود در لیگ برتر ایران مشغول شود هنوز مقصدش مشخص نیست.

از این رو طی روز‌های گذشته قوچان نژاد به پرسپولیس نزدیک شده بود و مذاکرات برای حضور او در جمع شاگردان یحیی گل محمدی پیش می‌رفت. در مذاکرات طرفین نهایتا توافقی حاصل نشد و دلیل عدم سرخپوش شدن قوچان نژاد درخواست مالی بالای این بازیکن از باشگاه عنوان شده است.

پیش از این صحبت از حضور قوچان نژاد در تیم فولاد خوزستان مطرح شده بود که مشخص شد کادرفنی فولاد اعلام کرده نیازی به این بازیکن ندارد و در این مدت صحبت‌هایی هم از حضورش در تراکتور بود که این شایعات هم به عقد قرارداد منجر نشد.

پرسپولیس تهران در نقل و انتقالات زمستانی تنها احمد گوهری و رامین رضاییان را جذب کرد و آن‌ها برای ادامه فصل خواستار جذب مهاجم خارجی بودند که فعلا در این راستا هم موفق نبوده‌اند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی