تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

آغاز جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی بودجه و ارز ترجیحی

مجلس از دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف جلسه غیر علنی تشکیل داد. قرار است در این جلسه در خصوص لایحه بودجه سال آتی بودجه و ارز ترجیحی بحث و بررسی صورت گیرد.

کد خبر: ۱۲۲۴۸۷
۰۸:۴۴ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰

آغاز جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی بودجه و ارز ترجیحی

دیدارنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی به بحث و بررسی در خصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور می‌پردازند.

مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه از دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف جلسه غیر علنی تشکیل داد. قرار است در این جلسه در خصوص لایحه بودجه سال آتی بودجه و ارز ترجیحی بحث و بررسی صورت گیرد.

همچنین پنج نفر از روسای کمیسیون‌های اقتصادی، برنامه و بودجه، کشاورزی، جهش تولید و انرژی و همچنین نماینده دولت در این خصوص مباحثی را مطرح خواهند کرد. تعدای از نمایندگان نیز به قید قرعه انتخاب شده و نظرات خود را مطرح می‌کنند.

سپس نمایندگان مجلس شورای اسلامی وارد جلسه علنی می‌شوند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی