تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

نیروهای «ناتو» به حالت آماده‌باش درآمدند

خبرگزاری آلمان به نقل از بیانیه یک منبع نزدیک به این ائتلاف نظامی گفت که نیرو‌های واکنش سریع ناتو در حال حاضر در حالت آماده باش هستند.

کد خبر: ۱۲۲۴۱۲
۱۳:۱۰ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

نیروهای «ناتو» به حالت آماده‌باش درآمدند

دیدارنیوز: منابع آگاه اعلام کردند که نیرو‌های واکنش سریع ناتو به دلیل بالا گرفتن تنش‌ها درباره اوکراین به حالت آماده باش در آمده اند.

به نقل از خبرگزاری آلمان، ناتو به دلیل آنچه تشدید تنش در مرز اوکراین و بحران با روسیه اعلام شده، سطح آماده باش نیرو‌های خود را افزایش داده است.

خبرگزاری مذکور به نقل از بیانیه یک منبع نزدیک به این ائتلاف نظامی گفت که نیرو‌های واکنش سریع ناتو در حال حاضر در حالت آماده باش هستند.

منبع مذکور همچنین افزود که هم اکنون نظامیان ناتو باید ظرف مدت یک هفته آماده انتقال به منطقه درگیری نظامی شوند و این در حالی است که این زمان قبلا ۳۰ روز بود.

همچنین «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا نیز در همین رابطه مدعی شده است «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه تصمیم گرفته است تا به اوکراین حمله کند.

بایدن با استناد به ارزیابی‌های اطلاعاتی گفت: الان من متقاعد شده ام که او (پوتین) تصمیم به حمله گرفته است. برای باور به این مسئله دلایلی داریم.

همزمان تنش‌ها در «دونباس» در شرق اوکراین نیز افزایش یافته است، جاییکه طرفین یکدیگر را به نقض آتش بس متهم می‌کنند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی