تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
موسوی خبر داد

جلسه غیرعلنی مجلس درباره ارز ترجیحی فردا برگزار می‌شود

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد، مجلس فردا جلسه غیرعلنی درباره بودجه و ارز ترجیحی خواهد داشت و در این باره پنج نفر از روسای کمیسیون‌های اقتصادی، بودجه، کشاورزی، جهش تولید و انرژی صحبت می‌کنند

کد خبر: ۱۲۲۳۸۵
۱۱:۰۳ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

جلسه غیرعلنی مجلس درباره ارز ترجیحی فردا برگزار می‌شود

دیدارنیوز: سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت که احتمالا بررسی جزییات بودجه از روز دوشنبه هفته جاری آغاز می‌شود.

سیدنظام موسوی، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی فردا جلسه غیرعلنی درباره بودجه و ارز ترجیحی خواهد داشت و در این باره پنج نفر از روسای کمیسیون‌های اقتصادی، بودجه، کشاورزی، جهش تولید و انرژی صحبت می‌کنند و احتمالا چند نفر از نمایندگان نیز به قید قرعه انتخاب شده و به بیان نظراتشان می‌پردازند. همچنین نماینده دولت هم صحبت خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با پایان جلسه غیرعلنی، مجلس شورای اسلامی وارد جلسه علنی خواهد شد و بعد از آن دو تقاضای دو فوریتی در دستور مجلس قرار می‌گیرد اگر در شیفت صبح مجلس وارد دستور بودجه شد آنگاه شیفت بعد از ظهر هم برای بررسی جزییات بودجه تشکیل می‌شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در غیر این صورت اگر مجلس در شیفت صبح جلسه علنی فردا (یکشنبه) وارد بودجه نشد جلسات علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی جزییات بودجه از روز دوشنبه تشکیل خواهد شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی