تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

عاملان تیراندازی به شهروند زابلی دستگیر شدند

سرهنگ مرتضی جوکار، جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان تیراندازی در زابل خبر داد. حادثه تیراندازی در روستای «گل محمد بیک» شهرستان زابل موجب مجروحیت یک شهروند شده بود.

کد خبر: ۱۲۲۲۴۰
۱۵:۱۶ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

عاملان تیراندازی به شهروند زابلی دستگیر شدند

دیدارنیوز: جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان زابل خبر داد.

سرهنگ مرتضی جوکار، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در روستای «گل محمد بیک» شهرستان زابل که موجب مجروحیت یک شهروند شده بود، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اعلام این خبر بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر و مشخص شد یک نفر بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌ای مجروح و به بیمارستان «امیرالمومنین (ع)» منتقل شده که در ادامه با بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد سه نفر به علت اختلافات قبلی سمت این فرد تیراندازی کرده و از محل متواری شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران پلیس امنیت عمومی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری متهمان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در نهایت موفق شدند محل اختفای هر سه متهم را شناسایی و آن‌ها را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز دستگیر کنند.

سرهنگ جوکار با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت، خاطرنشان کرد: با تمام توان با کسانی که نظم و امنیت عمومی را برهم زنند برخورد خواهیم کرد و هرگز به گروهی هنجارشکن اجازه خودنمایی نخواهیم داد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی