تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

پسکوف: ناتو ارزیابی درستی از اوضاع اوکراین ندارد

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که ناتو در توانایی هایش در ارزیابی صحیح از موقعیت‌ها دچار مشکل است. اظهارات پسکوف در پی آن مطرح می‌شود که «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو اعلام کرد که شواهدی مبنی بر خروج نیرو‌های روسیه و کاهش تنش‌ها پیرامون مسئله اوکراین از جانب روسیه مشاهده نکرده است.

کد خبر: ۱۲۲۲۳۸
۱۵:۱۱ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

پسکوف: ناتو ارزیابی درستی از اوضاع اوکراین ندارد

دیدارنیوز: سخنگوی کرملین با اشاره به اظهارات دبیرکل ناتو مبنی بر عدم مشاهده کاهش تنش‌ها پیرامون مسئله اوکراین، اعلام کرد که ناتو عاجز از ارزیابی صحیح موقعیت‌ها است.

به نقل از اسپوتنیک، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که ناتو در توانایی هایش در ارزیابی صحیح از موقعیت‌ها دچار مشکل است.

سخنگوی کرملین در پاسخ به سوال خبرنگاری در این زمینه تایید کرد که ناتو ارزیابی اشتباهی از وضعیت دارد.

اظهارات پسکوف در پی آن مطرح می‌شود که «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو اعلام کرد که شواهدی مبنی بر خروج نیرو‌های روسیه و کاهش تنش‌ها پیرامون مسئله اوکراین از جانب روسیه مشاهده نکرده است.

وی در این باره مدعی شده بود: باید دید آیا عقب نشینی روسیه وجود دارد یا نه. آنچه می‌بینیم این است که آن‌ها تعداد نیروهایشان را افزایش داده اند و نیرو‌های بیشتری نیز در راه هستند.

«سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه نیز به نوبه خود، در پی تماس‌های ناتو برای راستی آزمایی اظهارات مسکو در مورد خروج نیروهایش، «عدم داشتن تربیت» در ناتو را مطرح کرد.

این در حالی است که وزارت دفاع روسیه در ۱۵ فوریه (روز گذشته) گزارش داده بود که یگان‌های نظامی جنوب و غرب ارتش این کشور پس از تمرین‌های برنامه‌ریزی شده در مرز جنوبی نزدیک اوکراین، بازگشت به پایگاه‌های خود را آغاز کرده‌اند.

همچنین وزارت دفاع روسیه امروز نیز ویدئویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد تجهیزات نظامی این کشور پس از انجام رزمایش در کریمه به پایگاه‌های خود باز می‌گردند.

مسکو ضمن رد ادعا‌های غرب درباره آماده شدن روسیه برای حمله به اوکراین، بار‌ها گفته است که روسیه حق جابجایی نیرو‌ها را در داخل خاک خود دارد و تاکید کرده است که مسبب تنش زایی در این منطقه، آمریکا و بویژه ناتو هستند که با افزایش فعالیت نظامی خود در نزدیکی مرز‌های روسیه، امنیت ملی مسکو را تهدید کرده اند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی