تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

فرمانده کل سپاه: اراده دشمن را در تحریم اقتصادی درهم شکسته‌ایم

سرلشکر پاسدار حسین سلامی، با اشاره به اینکه اراده دشمن را در تحریم اقتصادی ایران درهم شکسته‌ایم، گفت: فلسفه اصلی ورود سپاه به بحث محرومیت‌زدایی این است که سپاه یک نهاد کاملا مردمی است.

کد خبر: ۱۲۲۲۳۱
۱۴:۵۳ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

فرمانده کل سپاه: اراده دشمن را در تحریم اقتصادی درهم شکسته‌ایم

دیدارنیوز: فرمانده کل سپاه تامین امنیت، آرامش و آسایش را جزو اهداف مهم سپاه دانست و گفت: اراده دشمن را در تحریم اقتصادی ایران درهم شکسته ایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی در حاشیه افتتاح شهرک شهید سلیمانی زاچ و داربست در جمع خبرنگاران اظهارداشت: فلسفه اصلی ورود سپاه به بحث محرومیت‌زدایی این است که سپاه یک نهاد کاملا مردمی است و از بطن همین مردم شکل پیدا کرده و تمام هدفش این است که مردم عزیز ما در هر نقطه‌ای از این سرزمین در امنیت، آرامش و آسایش باشند و این سه معقوله جز اهداف بزرگ ما برای مردم است.

وی افزود: سپاه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی صاحب یک رسالت در زمینه امدادرسانی و خدمات‌رسانی به مردم عزیزمان است خصوصا مواقعی که مردم نیازمند کمک هستند که امروز کشور ما در شرایط تحریم اقتصادی است و الحمدلله توانسته اراده دشمن را در تحریم اقتصادی درهم بشکند.

سردار سلامی عنوان کرد: ما در این میدان با مردمان همراه هستیم و با توجه به امکاناتی که در دست داریم و امکانات بزرگ و وسیعی هم است در جای جای میهن عزیز حاضر شده و کمک‌رسانی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان‌کرد: همه ما متعلق به این ملت هستیم و این امکانات را معلق نخواهیم گذاشت و از آن‌ها برای تامین رفاه حال مردم استفاده خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی