تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

چهره شخصیت اصلی سریال معروف نقاشی دیواری شد

از نقاشی دیواری به مناسبت پخش آخرین فصل از سریال درام «پیکی بلایندرز» در شهر «بیرمنگام» رونمایی شد.

کد خبر: ۱۲۲۲۲۸
۱۴:۴۴ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

چهره شخصیت اصلی سریال معروف نقاشی دیواری شد

دیدارنیوز ـ به نقل از بی بی سی، به بهانه پخش آخرین فصل از سریال تحسین‌شده «پیکی بلایندرز»، نقاشی دیواری بر روی ساختمانی در شهر «بیرمنگام» واقع در انگلستان نقش بست.

این سریال «بی بی سی وان» که با بازی «کیلیان مورفی» ساخته شده است، داستان زندگی گروهی از گانگستر‌های قرن بیستم را روایت می‌کند.

نقاشی دیواری که اخیرا در «بیرمنگام» نقش بسته است توسط «Akse» هنرمند آثار هنر خیابانی و به سفارش «بی بی سی» برای اعلام تاریخ پخش فصل آخر یعنی ۲۷ فوریه، خلق شده است.

این اثر هنری ۱۲.۷۱ متر ارتفاع دارد و «تامی شلبی» را به تصویر می‌کشد. خلق این نقاشی هفت روز به طول انجامیده است.

«Akse» پیش از این هم نقاشی‌های دیواری از جمله نقاشی دیواری «مارکوس رشفورد» فوتبالیست انگلیسی بر روی دیواری در منچستر خلق کرده بود.

سریال «پیکی بلایندرز» به نویسندگی «استیون نایت» برای نخستین‌بار ۹ سال پیش از «بی بی سی ۲» روی آنتن رفت.

با اینکه «نایت» از به پایان رسیدن این سریال با فصل جدید خبر داده است، اما برنامه اجرای تئاتر و فیلم با اقتباس از این سریال نیز تایید شده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سینمای جهان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی