تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

دادکان: عزیزی‌خادم به من پست مدیریتی پیشنهاد نکرد

محمد دادکان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال پس از دیدارش با رئیس فعلی فدراسیون، شایعات اخیر درباره پیشنهاد پست مدیرفنی فدراسیون فوتبال از سوی عزیزی‌خادم را نادرست عنوان کرد.

کد خبر: ۱۲۲۲۲۶
۱۴:۲۶ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

دادکان: عزیزی‌خادم به من پست مدیریتی پیشنهاد نکرد

دیدارنیوز: رئیس پیشین فدراسیون فوتبال، گزارش منتشر شده در یک خبرگزاری درباره جلسه‌اش با شهاب‌الدین عزیزی‌خادم را تکذیب کرد.

روز دوشنبه بود که خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال، جلسه‌ای ۲ ساعته با محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال داشته است. با وجود اعلام این خبر، تاکنون جزئیات دیدار این ۲ نفر به بیرون درز نکرده است.

یکی از خبرگزاری‌ها گزارشی را در روز گذشته منتشر کرد مبنی بر اینکه در جلسه این ۲ نفر چه گذشته است. اولین موردی که این خبرگزاری به آن اشاره کرد این بود که دیدار این دو نفر، ۲ هفته پیش اتفاق افتاده است. با محمد دادکان تماس گرفتیم و صحت این خبر را جویا شدیم. دادکان در گفت‌وگوی اختصاصی به ما گفت: «مطالبی که این خبرگزاری در مورد جلسه بنده با رئیس فدراسیون فوتبال منتشر کرده، کذب محض است. جلسه ما دو هفته پیش نبود و روز دوشنبه رئیس فدراسیون فوتبال به دفتر بنده آمده و با هم حرف زدیم».

این خبرگزاری در بخشی دیگر از گزارش خود به این موضوع اشاره کرده که عزیزی‌خادم از دادکان خواسته، او به عنوان مدیرفنی در فدراسیون فوتبال مشغول به کار شود. دادکان در مورد این موضوع هم گفت: «اصلا چنین حرفی صحت ندارد. هیچ وقت رئیس فدراسیون فوتبال چنین پیشنهادی به بنده نداده است. باز هم باید تاکید کنم که این خبرگزاری به دروغ این حرف‌های را نوشته و صحبت‌های آن‌ها خلاف واقع است».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی