تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

آمادگی سرکنسولگری ایران در حلب برای ارائه خدمات به زائرین

عبدالله رجبعلی نژاد، سرپرست سرکنسولگری ایران در حلب گفت که حلب از مقاصد زیارتی به شمار می‌رود و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حلب، آمادگی خود را برای ارائه خدمات به زائرین اعلام کرده است.

کد خبر: ۱۲۲۲۲۳
۱۴:۰۸ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۰

آمادگی سرکنسولگری ایران در حلب برای ارائه خدمات به زائرین

دیدارنیوز: سرپرست سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حلب، در مراسم ویژه‌ای که در حسینیه شهدای شهر «نبل» در تقارن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز آزادسازی «نبل» و «الزهرا» برگزار شده بود، شرکت کرد.

عبدالله رجبعلی نژاد در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار المیادین و الاخباریه سوریه، ضمن تبریک این دو روز مبارک، آمادگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری و مساعدت در خصوص فعالیت‌های تجاری و اقتصادی اعلام کرد.

رجبعلی نژاد، مقاومت مردم الزهرا و نبل را که سه سال و نیم در مقابل مسلحین ایستادگی کردند ستود و آنان را سمبل و اسوه مقاومت نامید.

وی تاکید کرد: موقعیت این دو شهر که در راه مواصلاتی با قلب اقتصادی محور مقاومت قرار دارد، ارزشمند بوده و ان‌شاءالله با توانمندی جوانان مقاوم خود باعث شکوفایی اقتصادی می‌شود.

رجبعلی نژاد تصریح کرد: استان حلب، به عنوان قطب اقتصادی محور مقاومت دارای شهرصنعتی شیخ نجار، بزرگترین شهر صنعتی کشور سوریه با ظرفیت‌های بالقوه بسیار تولیدی و صنعتی است. همچنین اماکن تاریخی و زیارتی مهمی نظیر قلعه تاریخی حلب و زیارتگاه‌های مهم مشهدالحسین و مشهد محسن دارد.

این دیپلمات ایرانی افزود: همچنین حلب از مقاصد زیارتی به شمار می‌رود و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در حلب، آمادگی خود را برای ارائه خدمات به زائرین اعلام کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی