تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بازگشت «ترابی» به تمرینات پرسپولیس

تمرین امروز پرسپولیس در حالی برگزار شد که مهدی ترابی پس از سپری کردن بیماری کرونا، به جمع سرخپوشان بازگشت تا برای دیدارهای آینده آماده شود.

کد خبر: ۱۲۲۱۰۶
۱۵:۴۰ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۰

بازگشت «ترابی» به تمرینات پرسپولیس

دیدارنیوز: هافبک پرسپولیس پس از پایان دوره ابتلای خود به ویروس کرونا به تمرینات این تیم بازگشت.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز (سه‌شنبه) را پس از صحبت‌های یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم آغاز کردند.

تمرین امروز به مدت ۶۰ دقیقه و سبک برگزار شد و بیشتر به ریکاوری و بدنسازی اختصاص داشت.

بازیکنان ابتدا در زمین چمن، به همراه مربی بدنساز تیم به دویدن دور زمین پرداختند و پس از آن در سالن بدنسازی حاضر شدند. کار با وزنه و بدنسازی نیز زیر نظر کادر فنی انجام شد.

امید عالیشاه و سیامک نعمتی کماکان زیر نظر کادر پزشکی، تمرینات اختصاصی خود را انجام دادند و مهدی ترابی بعد از تست منفی آزمایش خود، از امروز در تمرینات تیم حضور یافت. سایر بازیکنان هم بدون مشکل در اختیار کادر فنی بودند.

تیم پرسپولیس فردا و پس‌فردا هم دو جلسه تمرین می‌کند و عصر پنجشنبه به اردو می‌رود تا برای بازی روز جمعه برابر آلومینیوم اراک، در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر آماده باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی