تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

بلاروس: ما مسئول آغاز تنش با اوکراین نیستیم

ویکتور خرنین و الکسی رزنیکوف، وزرای دفاع بلاروس و اوکراین طی یک تماس تلفنی همکاری نظامی دو کشور و اقدامات لازم برای تقویت فضای امن و آرامش در منطقه را بررسی کردند. خرنین در این تماس تلفنی تاکید کرد که بلاروس مسئول آغاز تنش در روابط با اوکراین نیست.

کد خبر: ۱۲۲۰۸۷
۱۳:۴۶ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۰

بلاروس: ما مسئول آغاز تنش با اوکراین نیستیم

دیدارنیوز: وزیر دفاع بلاروس در جریان تماس تلفنی با همتای اوکراینی خود گفت: بلاروس مسئول آغاز تنش در روابط با اوکراین نیست.

به نقل از روسیا الیوم، ویکتور خرنین و الکسی رزنیکوف، وزرای دفاع بلاروس و اوکراین طی یک تماس تلفنی همکاری نظامی دو کشور و اقدامات لازم برای تقویت فضای امن و آرامش در منطقه را بررسی کردند.

بر اساس این گزارش، خرنین در این تماس تلفنی تاکید کرد که بلاروس مسئول آغاز تنش در روابط با اوکراین نیست. الکسی رزنیکوف نیز خواستار شد همکاری میان دو کشور از سرگرفته شود و همکاری در زمینه‌های امنیت و اعتماد متقابل مورد تمرکز قرار بگیرد.

روز گذشته وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگنده‌های «سوخ و-۳۰ اس ام» (Su-۳۰ SM) روسیه و بلاروس به عنوان بخشی از رزمایش مشترک این دو کشور با نام «تعهد متحدان -۲۰۲۲» گشت زنی هوایی مشترکی در مرز‌های اتحادیه روسیه و بلاروس موسوم به دولت اتحادیه (روسیه- بلاروس) انجام دادند.

وزارت دفاع روسیه در این بیانیه تاکید کرده است که پرواز‌های زوج و تک جنگنده‌های مذکور در شرایط سخت جوی انجام شد. در حین انجام این عملیات رزمی، تعامل خدمه هواپیمای نیروی هوایی روسیه و نیروی هوایی بلاروس تمرین شد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی