تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تلاش «میثاقی» برای مسخره کردن اقدام هیات رییسه فدراسیون فوتبال!

مجری برنامه فوتبال برتر شب گذشته تلاش کرد اقدام هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای عزل شهاب عزیزی خادم، رئیس این فدراسیون را به سخره بگیرد.

کد خبر: ۱۲۲۰۷۰
۱۲:۰۱ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۰

دیدارنیوز: محمدحسین میثاقی شب گذشته یک بار دیگر موضعش را در مورد فدراسیون فعلی نشان داد.

به نقل از طرفداری، فوتبال برتر که شایسته است سیمرغ بلورین شهاب برتر را در میان سه برنامه تلویزیونی حامی شهاب عزیزی خادم دریافت کند شب گذشته تلاش کرد کار شجاعانه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در عزل رئیس فدراسیون را به سخره بگیرد. محمد حسین میثاقی بعد از برکناری شهاب عزیزی خادم درباره شاهکار شب گذشته خود چه خواهد گفت؟ تفاوت عادل و میثاقی همین است؛ فردوسی پور هرگز حاضر نمی‌شد آنچه در گوشش می‌گویند را تکرار کند!

آن‌هایی که به رسانه‌های خارجی و نهاد‌های خارجی خوراک و سوژه می‌دهند، شب گذشته امیدوار بودند نماینده‌ای از مجلس به برنامه شهاب برتر برود و بعد از آنکه میهمانان هماهنگ این برنامه با کمک مجری عصبانی اش کردند، جمله‌ای ناخواسته از دهانش بیرون بیاید تا همان جمله را سند دخالت سیاست در فوتبال کنند و برای هیات رئیسه مستقل فدراسیون پاپوش بسازند، طبیعی است بعد از آن که احسان قاضی زاده هاشمی سناریوی آن‌ها را با یک نه قاطع و با خودداری از حضور در این برنامه نقش برآب کرد، این چنین عصبانی باشند و بخواهند به روش‌های مختلف مثل متلک پرانی میثاقی، مهم‌ترین اتفاق تاریخ فوتبال ایران را مسخره کنند.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی