تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
کری‌خوانی هافبک آلومینیوم برای سرخپوشان

ما گربه سیاه پرسپولیس هستیم

مصطفی احمدی در مورد بازی این هفته مقابل پرسپولیس گفت: مسلما بازی سختی است، اما همه می‌دانند ما هم گربه سیاه پرسپولیس هستیم. ان‌شاالله با ریکاوری و تمرینات خوبی که پشت‌سر می‌گذاریم بتوانیم یقه این تیم را بگیریم.

کد خبر: ۱۲۲۰۴۹
۰۹:۵۳ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۰

ما گربه سیاه پرسپولیس هستیم

دیدارنیوز: مصطفی احمدی هافبک تیم آلومینیوم از انگیزه بالای تیمش برابر پرسپولیس خبر داد.

مصطفی احمدی در خصوص دیدار آلومینیوم مقابل فولاد خوزستان که دومین باخت شاگردان خطیبی در فصل جاری بود، اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما مستحق باخت نبودیم. یک توپ آمد، متأسفانه غفلت کردیم و وارد دروازه ما شد. به نظرم نتیجه تساوی عادلانه بود. موقعیت‌های خاصی روی دروازه‌ها به وجود نیامد. آن‌ها از یک غفلت ما استفاده کردند و توانستند بازی را به نفع خودشان تمام کنند. مطمئناً این یک اتفاق بوده که باختیم. ان‌شاالله از بازی با پرسپولیس مثل نیم فصل اول، با جدیت و پشت‌کار از همه بازی‌ها موفق و سربلند خارج شویم.

وی در مورد وقت‌کشی‌های تیم فولاد که مورد انتقاد رسول خطیبی نیز قرار گرفت، گفت: اواخر بازی که یک بر صفر عقب افتادیم بازیکنان حریف چند بار از قصد خودشان را به زمین انداختند. به عنوان مثال شهاب گردان که دوست خوب من هم هست با اینکه هیچ اتفاقی نیفتاده بود، اما خودش را به زمین می‌انداخت. البته این در فوتبال ایران باب شده و اسم کشور‌های عربی بد در رفته است. اکثر تیم‌های فوتبال کشورمان این کار را انجام می‌دهند. این کار‌ها نبض بازی را می‌گیرد. وقتی در حال حمله کردن هستید با یک توقف ساده نبض بازی گرفته می‌شود.

هافبک آلومینیوم در مورد یارگیری‌های نیم‌فصل دوم این تیم اظهار داشت: بازیکنانی که جذب شده‌اند بازیکنان خوبی هستند. آن‌ها احتیاج به زمان دارند و اینطور نیست یک شبه معجزه کنند. این بازیکنان با صلاحدید سرمربی اضافه شدند و قطعاً خطیبی چیزی در آن‌ها دیده که جذب‌شان کرده است. مطمئناً آن‌ها به ما کمک می‌کنند. امیدوارم بتوانند هرچه زودتر خودشان را با شرایط تیم، شهر و هواداران هماهنگ کنند تا در کنار هم نیم‌فصل خوبی را به پایان برسانیم.

احمدی در مورد بازی این هفته مقابل پرسپولیس عنوان کرد: مسلماً بازی سختی است، اما همه می‌دانند ما هم گربه سیاه پرسپولیس هستیم. ان‌شاالله با ریکاوری و تمرینات خوبی که پشت‌سر می‌گذاریم بتوانیم یقه این تیم را بگیریم. بعد از بازی با فولاد، در رختکن کادر فنی با ما صحبت کرد. بازی با فولاد تمام شد. بازی با پرسپولیس یک روز دیگر است. قرار نیست این بازی را باختیم در آن بازی هم برنده نباشیم. هر روز، روز خدا است. باید بلند شویم و با قدرت ادامه بدهیم.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی