تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.

وحیدی: روابط سیاسی ایران و پاکستان در سطح خوبی قرار دارد

وزیر کشور ایران که به پاکستان سفر کرده، درباره روابط دو کشور گفت: روابط سیاسی دو کشور در سطح خوبی قرار دارد و مذاکرات و رایزنی‌های خوبی میان طرفین برای همکاری در زمینه تحولات و مسائل منطقه‌ای وجود دارد.

کد خبر: ۱۲۱۹۸۳
۱۳:۳۳ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۰

وحیدی: روابط سیاسی ایران و پاکستان در سطح خوبی قرار دارد

دیدارنیوز: وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران و پاکستان ظرفیت تقویت همکاری‌های دوجانبه را کاملا آماده می‌بینند و خواهان توسعه مناسبات دوجانبه هستند.

«احمد وحیدی» وزیر کشور در خصوص اهمیت سفرش به پاکستان گفت: دو کشور همسایه ظرفیت‌های کاملا آماده برای توسعه و ارتقای سطح روابط دوجانبه و هماهنگی منطقه‌ای را پیش روی خود داشته و خواهان استفاده از آن هستند.

وی با اشاره به دیدار صبح امروز خود با "ژنرال قمر جاوید باجوا" فرمانده ارتش پاکستان در شهر راولپندی گفت: همکاری‌های دوجانبه در بخش‌های دفاعی و امنیتی در سطح خوبی قرار دارد و دو کشور در این زمینه همواره در تماس هستند.

وحیدی با تاکید بر لزوم توسعه همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور تصریح کرد: با راه‌اندازی قطار باری اکو میان اسلام آباد – تهران – استانبول و تقویت خطوط حمل و نقل ریلی میان دو کشور ایران و پاکستان زمینه توسعه تجارت دوجانبه بیش از پیش فراهم شده است.

وزیر کشور ایران همچنین تلاش ایران و پاکستان برای احداث و افزایش تعداد بازارچه‌های مرزی را مهم ارزیابی کرده و این امر را موجب تقویت پیوند‌های اقتصادی میان دو کشور دانست.

وی افزود: روابط سیاسی دو کشور نیز در سطح خوبی قرار دارد و مذاکرات و رایزنی‌های خوبی میان طرفین برای همکاری در زمینه تحولات و مسائل منطقه‌ای وجود دارد.

احمد وحیدی که صبح امروز در سفری یک روزه وارد اسلام آباد شده با "ژنرال قمر جاوید باجوا" فرمانده ارتش و "شیخ رشید احمد" همتای پاکستانی خود دیدار کرده و قرار است تا ساعتی دیگر با "عمران خان" نخست وزیر این کشور نیز در خصوص روابط دوجانبه دیدار و گفتگو کند.

منبع: ایلنا
برچسب ها: وزیر کشور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی