تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

مواضع داعش در کرکوک با جنگنده‌های «اف-۱۶» بمباران شد

نیرو‌های عراقی با پشتیبانی هوایی ارتش، مخفیگاه‌های تروریست‌ها در مناطق ناهموار و دورافتاده کرکوک را منهدم کردند. نیروی هوایی با استفاده از هواپیما‌های F-۱۶ عراق و بر اساس اطلاعات ستاد مبارزه با تروریسم، حمله هوایی دقیقی را در وادی ازغایتون انجام دادند.

کد خبر: ۱۲۱۹۶۵
۱۲:۲۵ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۰

مواضع داعش در کرکوک با جنگنده‌های «اف-۱۶» بمباران شد

دیدارنیوز: نیروی هوایی ارتش عراق مواضع گروه تروریستی داعش در استان کرکوک را بمباران کرد.

نیروی هوایی عراق دیشب با جنگنده‌های «اف-۱۶» خود مواضع داعش در استان کرکوک را هدف قرار دادند.

در بیانیه ستاد اطلاع‌رسانی نظامی ارتش عراق آمده است: نیرو‌های عراقی با پشتیبانی هوایی ارتش، مخفیگاه‌های تروریست‌ها در مناطق ناهموار و دورافتاده کرکوک را منهدم کردند. این گروه‌ها پس از هدف قرار گرفتن مواضعشان در تلاش هستند تا پناهگاه‌های امن جدیدی برای خود در دره‌ها و دیگر مناطق پیدا کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نیروی هوایی با استفاده از هواپیما‌های F-۱۶ عراق و بر اساس اطلاعات ستاد مبارزه با تروریسم، حمله هوایی دقیقی را در وادی ازغایتون انجام دادند.

گروه تروریستی داعش که از ۱۷ خرداد ماه سال ۱۳۹۳ به عراق حمله کرد و در سه روز توانست حدود ۴۵ درصد خاک این کشور را تصرف کند در آبانماه ۱۳۹۶ شکست خورد، اما از همان زمان هسته‌های خفته این گروه تروریستی همچنان در عراق و سوریه فعال هستند و بعضا اقدام به تحرکات تروریستی می‌کنند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: داعش عراق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی