تیتر امروز

ادعای اسرائیل؛ به حمله ایران
انتقام ایران پس از حمله تروریستی به کنسولگری در دمشق

ادعای اسرائیل؛ به حمله ایران "پاسخ" خواهیم داد/ بایدن: آمریکا به امنیت اسرائیل متعهد است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

نگاهی به ۶ نقل و انتقال مهم زمستانی

پرسپولیس که پیش‌بینی می‌شد فعالیت ویژه‌ای برای ترمیم نقاط ضعفش در نیم‌فصل دوم داشته باشد باز هم به دلیل مشکلات همیشگی خیلی پررنگ ظاهر نشد. رشید مظاهری از تیم مدعی استقلال به تیم مدعی سپاهان رفت تا یکی از حساس‌ترین اتفاقات زمستانی در مسیر تهران- اصفهان رقم بخورد.

کد خبر: ۱۲۱۸۷۷
۱۵:۲۸ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

نگاهی به ۶ نقل و انتقال مهم زمستانی

دیدارنیوز: هر کدام از مدعیان لیگ برتر فوتبال با خرید‌های مهم رقابت‌های نیم‌فصل دوم را جذاب‌تر کردند.

نقل و انتقالات زمستانی با خبر‌های جذابی همراه بود. فولاد خوزستان که ابتدای فصل پنجره‌اش بسته بود روز‌های پرکاری را پشت سر گذاشت، استقلال و سپاهان که ابتدای فصل به اندازه کافی بازیکن خریده بودند، بیشتر نظاره‌گر جدایی بازیکنانشان بودند و البته هر کدام یک بمب نقل و انتقالاتی ترکاندند.

پرسپولیس که پیش‌بینی می‌شد فعالیت ویژه‌ای برای ترمیم نقاط ضعفش در نیم‌فصل دوم داشته باشد باز هم به دلیل مشکلات همیشگی خیلی پررنگ ظاهر نشد. البته جذب رامین رضاییان اتفاق بزرگ و مهمی برای این تیم بود که نقش مهمی در سرنوشت این تیم در پایان فصل داشته باشد. در این گزارش مروری بر ۶ نقل و انتقال مهم تیم‌ها در این تعطیلات داشته‌ایم.

رامین رضاییان
اگر از احمد گوهری که احتمالا قرار است دروازه‌بان دوم قرمز‌ها در این فصل باشد بگذریم، خرید رامین رضاییان تنها و مهم‌ترین خرید یحیی گل‌محمدی بود. بازیکنی که بعد از جدایی‌اش، جای خالی‌اش در ترکیب پرسپولیس پرنشد و از زمان رفتنش هر نیم‌فصل شایعه برگشتش شنیده می‌شد. در نهایت هم مشکلات عدیده پرسپولیس در سمت راست و فسخ قرارداد رضاییان باعث شد تا این شایعات به واقعیت پیوسته و رضاییان به پرسپولیس برگردد. البته کادرفنی و هواداران امیدوارند این بازیکن بتواند همان کیفیت همیشگی را در پرسپولیس به نمایش بگذارد و وزنه‌ای بزرگ در راه قهرمانی قرمز‌ها باشد.

امین قاسمی‌نژاد
هر بازیکنی که از استقلال جدا شود اگر پیشنهاد خاصی نداشته باشد نگران نخواهد بود. امیرقلعه‌نویی حتما او را می‌خواهد! امین قاسمی‌نژاد هم به لیست بلندبالای استقلالی‌های گل‌گهر پیوست و امیدوار است که بتواند برخلاف نیم‌فصل اول روز‌های خوبی را در این تیم بگذارند. قاسمی‌نژاد که با سروصدای زیاد به استقلال آمد نتوانست انتظارات را برآورده کند و آرام و بی‌سروصدا و با قرارداد قرضی به سیرجان رفت. او می‌تواند مهره گم‌شده قلعه‌نویی در خط حمله باشد.

صالح حردانی
استقلال هم مانند پرسپولیس در زمستان به دنبال تقویت جناح راستش رفت. البته این تیم در نیم‌فصل اول مشکل چندانی با حضور وریا غفوری و کوین یامگا نداشت، اما مصدومیت وریا و نیاز به حضور یامگا در خط حمله، مجیدی را به سراغ گزینه جانشین فرستاد. صالح حردانی، مدافع فولاد که حالا دیگر پسوند ملی‌پوش را هم یدک می‌کشد گزینه کادرفنی استقلال برای این پست بود.

مهدی کیانی
کاپیتان تراکتور باز هم به این تیم بازگشت. کیانی که نیم‌فصل اول را در رفسنجان گذراند، به تبریز بازگشت تا از نیمکت‌نشینی خلاص شود. کیانی یک وزنه روحی و فنی بزرگ برای تبریزی‌هاست که بازگشتش برای آن‌ها اتفاق مهمی محسوب می‌شود.

علیرضا کوشکی
مهاجم جوان پیکان مشتریان زیادی در نیم‌فصل داشت. در حالی که بقیه تیم‌ها در حال تصمیم‌گیری و مذاکره برای جذب علیرضا کوشکی بودند، جواد نکونام او را به اهواز برد و یکی از بهترین خریدهایش را انجام داد. کوشکی در همان اولین بازی‌اش نشان داد که سروصدا‌های پیرامون او بیهوده نبوده است و البته این بازیکن کار سختی برای نشان دادن خودش در فولاد دارد.

رشید مظاهری
بمب نقل وانتقالاتی زمستانی در اصفهان منفجر شد. رشید مظاهری از تیم مدعی استقلال به تیم مدعی سپاهان رفت تا یکی از حساس‌ترین اتفاقات زمستانی در مسیر تهران- اصفهان رقم بخورد. بازی زیبا و هجومی شاگردان نویدکیا یک دروازه‌بان خوب کم داشت که با حضور رشید مظاهری شاید این کمبود هم برطرف شود و آن‌ها هم قوی‌تر از قبل مسیر رسیدن به جام را پیش بگیرند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی