تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

هدف اردوغان از سفر به ابوظبی مشخص شد

رئیس‌جمهوری ترکیه در ارتباط با سفر خود به امارات که فردا انجام خواهد شد با تأکید بر اهمیت آن گفت: «این سفر در راستای تقویت روابط و همکاری بین دو کشور انجام می‌شود.»

کد خبر: ۱۲۱۸۶۷
۱۴:۵۳ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

هدف اردوغان از سفر به ابوظبی مشخص شد

دیدارنیوز: رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد که سفرش به امارات در راستای تقویت روابط و همکاری بین دو کشور انجام می‌شود.

به نقل از روسیا الیوم، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه در ارتباط با سفر خود به امارات که فردا -دوشنبه- انجام خواهد شد با تأکید بر اهمیت آن گفت: «این سفر در راستای تقویت روابط و همکاری بین دو کشور انجام می‌شود.»

اردوغان در مقاله‌ای در وب سایت «خلیج تایمز» نوشت: «زمان ارائه طرح‌های صلح و همکاری منطقه‌ای فرا رسیده است. سفر به امارات نشان‌دهنده اهمیت زیادی است که ترکیه برای دوستی بین دو کشور قائل است و فرصت خوبی را برای تقویت همکاری‌ها فراهم می‌کند.»

رئیس‌جمهوری ترکیه افزود: «روابط ترکیه و امارات از طریق سفر‌های متقابل بُعد جدیدی گرفته و تمایل داریم که این روابط به سمت همکاری گسترش پیدا کند.»

او همچنین ابراز اطمینان کرد که افزایش زمینه‌های همکاری بین دو کشور بر تحولات منطقه تاثیر مثبت خواهد داشت و این سفر در زمانی انجام می‌شود که رقابت‌های جهانی روبه افزایش است و همه کشور‌های برای ترکیه اهمیت دارند. در مقابل امارات نیز به عنوان بزرگترین شریک تجاری ترکیه از اهمیت بالایی برخوردار است.

اردوغان اعلام کرد که حجم تجارت غیرنفتی دو کشور بالغ بر ۸۹ میلیارد دلار در دهه گذشته بوده و این رقم طی سال گذشته ۲۱ درصد رشد داشته است.

منبع: ایلنا
برچسب ها: اردوغان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی