تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

کمک‌های بشردوستانه ایران به افغانستان رسید

براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران این محموله که شامل مواد غذایی است در بین مردم نیازمند در شهرستان «قره باغ» توزیع خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۱۸۴۸
۱۳:۴۷ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

کمک‌های بشردوستانه ایران به افغانستان رسید

دیدارنیوز: سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل اعلام کرد که محموله کمک‌های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران برای مردم غزنی افغانستان به این استان رسیده است.

براساس اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران این محموله که شامل مواد غذایی است در بین مردم نیازمند در شهرستان «قره باغ» این استان توزیع خواهد شد.

جمهوری اسلامی ایران همواره در ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم نیازمند افغانستان پیشگام بوده و مقام‌های کشور بار‌ها تاکید کرده اند که جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم افغانستان خواهد بود.

پیش از این نیز ۱۳ محموله کمک‌های بشردوستانه ایران شامل مواد غذایی به استان‌های کابل، هرات، قندهار، قندوز، ننگرهار و دیگر استان‌های افغانستان ارسال شده است تا در بین مردم فقیر و نیازمند این کشور توزیع شود، در کنار این کمک ها، اقلام دارویی نیز برای مداوای مصدومان حملات انتحاری داعش در استان‌های قندوز، قندهار و کابل نیز ارسال شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی