تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران

معضل شکارچیان میانکاله به طور کامل حل نشده است

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مازندران با ابراز تاسف از اینکه معضل شکارچیان هنوز به طور کامل حل نشده است، گفت: استان‌های گلستان و مازندران با هماهنگی‌های انجام شده مصمم هستند تا این مشکل با تعامل و اتخاذ تدابیری برطرف شود.

کد خبر: ۱۲۱۸۴۲
۱۳:۱۲ - ۲۴ بهمن ۱۴۰۰

معضل شکارچیان میانکاله به طور کامل حل نشده است

دیدارنیوز ـ حسین علی ابراهیمی کارنامی با اشاره به آخرین وضعیت میانکاله اظهار کرد: حفاظت محیط زیست این روز‌ها گشت، کنترل و تدابیر حفاظت از منطقه را در میانکاله افزایش داده است و با اتخاذ تصمیماتی که با حضور فعال همکاران محیط زیست انجام شد، علیرغم رفت و آمد شکارچیان، اما تقریبا دیگر موفق به شکار نمی‌شوند و با واکنشی که همکاران ما نشان می‌دهند منطقه را ترک می‌کنند.

وی با ابراز تاسف از اینکه معضل شکارچیان هنوز به طور کامل حل نشده است، افزود: استان‌های گلستان و مازندران با هماهنگی‌های انجام شده مصمم هستند تا این مشکل با تعامل و اتخاذ تدابیری برطرف شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست مازندران به دستگیری تعدادی از شکارچیان در همان روز‌های ابتدایی اشاره کرد و گفت: این افراد تحویل مراجع قضایی شدند و این روز‌ها دستگیری جدیدی نداشتیم.

ابراهیمی تصریح کرد: ممکن است منطقه‌ای به لحاظ اکولوژیکی یکپارچه بوده و تحت مدیریت محیط زیست استان واحدی باشد، اما یک منطقه مانند میانکاله در حوزه سیاسی جغرافیایی ۲ استان مازندران و گلستان بوده که مدیریت یک پارچه اکولوژیکی آن با مازندران است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه تا به امروز مرگ و میری در پرندگان اتفاق نیفتاد افزود: طبق پایش هر روزه که انجام می‌شود تلفات غیر عادی پرندگان که عموما ناشی از بیماری باشد تاکنون گزارش نشده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی