تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تارتار: امیدوارم مقابل استقلال پیروز شویم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: کار سختی داریم، اما امیدوارم مقابل استقلال پیروز شویم.

کد خبر: ۱۲۱۷۳۵
۱۸:۲۶ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

تارتار: امیدوارم مقابل استقلال پیروز شویم

 

دیدارنیوز: مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی سنگینی برای هر دو تیم است. در تعطیلات بازی‌های دوستانه خوبی داشتیم، ولی می‌دانیم کار سختی داریم. ما تیم مصمم و خوبی هستیم و می‌توانیم حریف را به دردسر بیندازیم. البته استقلال امسال شرایط خوبی دارد، ولی امیدوارم برنده بازی باشیم.

 

وی در خصوص اینکه وضعیت تیمش را در نقل و انتقالات چطور ارزیابی می کنید گفت: ما سعی کردیم بازیکنانی را نگه داریم که دلشان با ما باشد. اسامی به بازیکنان دادیم ولی می دانیم در نیم فصل جذب بازیکن سخت است. از اعضای هیات مدیره تشکر می کنم که برای جذب نفرات مد نظر تلاش کردند. فکر می کنم تا حدودی ضعف هایمان را پوشش بدهیم.

تارتار افزود: در نیم فصل جذب بازیکن خیلی سخت است چون تیم ها نفرات خوبشان را از دست نمی دهند ولی بازیکنانی را جذب کردیم که با تفکرات ما آشنایی دارند.

سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص اینکه ظاهرا فشارهایی از طرف باشگاه متحمل شده است گفت: من این حرف را قبول ندارم چون باشگاه نهایت همکری را با من داشته است. اعضای باشگاه تمام تلاش خود را برای نفرات مد نظر ما انجام داد. ما شرایط بهتری نسبت به سال گذشته داشتیم و شرایط ما در نیم فصل بهتر می شود.

سرمربی ذوب آهن در خصوص جدایی میلاد جهانی گفت:معمولا بازیکنان دوست دارند در جایی باشند که بیشتر بازی کنند. ضمن تشکر از بازیکنان جدا شده ما سعی کردیم نفراتی را به خدمت بگیریم که دلشان با تیم باشد.

وی در خصوص اعتراضی که به ساعت بازی فردا داشت گفت:خدا را شکر کمی از سرمای هوا کم شد ولی برگزاری بازی در سرمای این فصل مناسب نیست. ما دوست داشتیم هم بازی ما و هم بازی پرسپولیس 2 ساعت عقب بیفتد ولی با این شرایط مشکلی نیست و ما فردای بازی بر می گردیم و برای بازی بعدمان آماده می شویم.

 

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی