تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

هشدار پلیس برای کلاهبرداری به بهانه واریز سود سهام عدالت

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای انتظامی کشور گفت: برای دریافت سهام عدالت، شهروندان نیاز به هیچ گونه عمل اضافی از قبیل پرداخت وجه ندارند.

کد خبر: ۱۲۱۷۱۳
۱۵:۳۵ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

هشدار پلیس برای کلاهبرداری به بهانه واریز سود سهام عدالت

دیدارنیوز ـ سرهنگ علی محمد رجبی گفت: در حال حاضر اخباری مبنی بر واریز سود سهام عدالت از سوی مراجع مربوطه در سایت‌های خبری انتشار یافته است که این موضوع با توجه به وجود افراد سود جو، دقت شهروندان را می‌طلبد.

وی افزود: طبق اخبار منتشر شده سود سهام عدالت احتمالا در اواخر بهمن امسال به حساب دارندگان سهام عدالت واریز خواهد شد و هیچ گونه عمل اضافی از قبیل پرداخت وجه از سوی شهروندان نیاز نیست.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا انتظامی کشور به سابقه کلاهبرداری از شهروندان با عنوان سهام عدالت در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: این احتمال وجود دارد که مجرمان سایبری با ارسال پیامک‌هایی تحت عنوان ثبت نام برای دریافت سود سهام عدالت یا ثبت نام جاماندگان سهام عدالت شهروندان را به صفحات جعلی هدایت کنند و آن‌ها را به دام بیندازند.

سرهنگ رجبی تاکید کرد: برای دریافت سود سهام عدالت نیاز به هیچ گونه پرداخت وجهی نیست و این سود به حساب‌هایی که پیش از این شهروندان اعلام کرده اند، واریز خواهد شد.

وی افزود: شهروندانی که به دلایلی سود سهام عدالت دریافت نکرده‌اند به‌هیچ‌عنوان به پیامک‌ها و تماس‌های تلفنی که در آن از مردم درخواست اطلاعات شخصی جهت واریز سود سهام عدالت می‌شود، توجه نکنند و هر گونه اطلاع و اخبار را تنها از طریق سایت‌های معتبر و رسانه‌های جمعی پیگیری کنند.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا انتظامی کشور: تصریح کرد برای پیگیری موارد مربوط به سهام عدالت خود به سامانه الکترونیکی سهام عدالت به samanese.ir یا به سامانه جامع اطلاعات مشتریان www.sejam.ir مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی