تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.

قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران

در عین حال وجود برخی خوش بینی‌ها با انتشار اخبار امیدوارکننده از روند مذاکرات برجام، عرضه واحد‌های مسکونی به بازار را افزایش داده است که در این میان سهم آپارتمان‌های با عمربنای بالاتر افزایش بیشتری داشته است.

کد خبر: ۱۲۱۶۶۲
۱۲:۳۱ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

قیمت آپارتمان در مناطق مختلف تهران

دیدارنیوز ـ سهم عرضه واحد‌های مسکونی قدیمی ساز به بازار معاملات مسکن شهر تهران افزایش یافت. تحقیقات میدانی درباره تازه‌ترین شرایط عرضه فایل فروش مسکن به بازار املاک پایتخت نشان می‌دهد در روز‌های اخیر سهم عرضه واحد‌های مسکونی با عمربنای بالاتر از ۱۵ سال به بازار فروش افزایش یافته است.

هم اکنون بخش قابل توجهی از فایل‌هایی که برای فروش به بازار مسکن شهر تهران عرضه شده اند، آپارتمان‌هایی هستند که عمربنای آن‌ها بالاتر از ۱۵ سال است. آنچه منجر به افزایش سهم عرضه این واحد‌ها به بازار ملک شده است به ورود تقاضای تبدیل به احسن به بازار مسکن با هدف تبدیل واحد خود به واحد بهتر (عمدتا کم سن و سال تر)، برمی گردد.

در عین حال وجود برخی خوش بینی‌ها با انتشار اخبار امیدوارکننده از روند مذاکرات برجام، عرضه واحد‌های مسکونی به بازار را افزایش داده است که در این میان سهم آپارتمان‌های با عمربنای بالاتر افزایش بیشتری داشته است. در جدول نبض بازار زیر تازه‌ترین فایل‌هایی که روز گذشته به بازار مسکن شهر تهران عرضه شدند آمده است که بخش زیادی از این واحد‌ها عمربنای بیش از ۱۵ سال دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی