تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

بنت: امضای «برجام» تمام منطقه را به خطر می‌اندازد!

نخست‌وزیر اسرائیل مدعی شد که امضای توافق هسته‌ای با ایران «اشتباهی است که تمامی منطقه را به خطر می‌اندازد». بنت افزود که طولانی شدن مذاکرات با ایران، همزمان با ادامه غنی‌سازی اورانیوم از سوی این کشور، «صرفا در خدمت به منافع ایران است».

کد خبر: ۱۲۱۵۳۸
۰۷:۴۳ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

بنت اسرائیل

دیدارنیوز: نخست‌وزیر اسرائیل در دیدار با وزیر خارجه آلمان که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است، مدعی شد که امضای توافق هسته‌ای با ایران «اشتباهی است که تمامی منطقه را به خطر می‌اندازد».

به نقل از العربیه، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با «آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده است، مدعی شد که امضای توافق هسته‌ای با ایران «اشتباهی است که تمامی منطقه را به خطر می‌اندازد».

در حالی که بسیاری از طرف‌های مذاکره‌کننده تعیین ضرب‌الاجل ساختگی برای مذاکرات هسته‌ای وین را رویکردی غیرسازنده می‌خوانند، بنت بر لزوم تعیین تاریخ نهایی برای تکمیل مذاکرات با ایران تاکید کرد.

بنت افزود که طولانی شدن مذاکرات با ایران، همزمان با ادامه غنی‌سازی اورانیوم از سوی این کشور، «صرفا در خدمت به منافع ایران است».

منبع: ایلنا
برچسب ها: بنت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی