تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

زنگ خطر برای «تیم‌ملی»

داغ‌ترین خبر در مورد یزدانی، به صحبت‌های بی‌پرده او در مورد محمدحسین کنعانی‌زادگان برمی‌گردد. بعد از انتشار فایل صوتی منتسب به مدافع میانی تیم ملی (کنعانی‌زادگان)، اتهاماتی به او (یزدانی) زده می‌شد که این بازیکن این فایل صوتی را پخش کرده! اینکه به جای اتحاد و رفاقت بین این دو بازیکن، دشمنی و اختلاف به وجود آمده تا جایی که یکی از آن‌ها در گفتگو با رسانه‌ها به صراحت اعلام می‌کند که بازیکن دیگر هیچ وقت رفیق او نبوده و نخواهد بود، اتفاق خوب برای تیم ملی نیست.

کد خبر: ۱۲۱۴۵۷
۱۲:۲۱ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

تیم ملی

دیدارنیوز: اختلاف دو مدافع تیم ملی علنی شده و این اتفاق خوبی در کمتر از یک سال تا جام جهانی نیست.

سیاوش یزدانی بعد از سوت پایان بازی با امارات تبدیل به پرسروصداترین بازیکن لیست تیم ملی شده. او که با وجود دو اخطاره شدن شجاع خلیل‌زاده در بازی با عراق، فرصت بازی کردن در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل امارات را به دست نیاورد و فقط در دقایق پایانی بازی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، بازی نکردنش باعث انتقاد‌های شدید فرهاد مجیدی سرمربی استقلال از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد.

حمایت مجیدی از یزدانی تا جایی پیش رفت که سرمربی صدرنشین فعلی لیگ، اسکوچیچ را مربی‌ای در سطح باشگاهی خطاب کرد و گفت او در سطح تیم ملی نیست! البته مجیدی چند روز بعد از این انتقادها، از اسکوچیچ عذرخواهی کرد و مشکل این دو نفر با هم خاتمه یافت.

داغ‌ترین خبر در مورد یزدانی، به صحبت‌های بی‌پرده او در مورد محمدحسین کنعانی‌زادگان برمی‌گردد. بعد از انتشار فایل صوتی منتسب به مدافع میانی تیم ملی (کنعانی‌زادگان)، اتهاماتی به او (یزدانی) زده می‌شد که این بازیکن این فایل صوتی را پخش کرده! علاوه بر این ادعا می‌شد که این فایل‌ها ساختگی است! کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در نهایت در روز‌های گذشته تایید کرد که این فایل متعلق به کنعانی‌زادگان است و مدافع میانی تیم ملی علاوه بر دو جلسه محرومیت از باز‌ی‌های ملی، یک میلیارد ریال هم جریمه شد.

یزدانی شب گذشته بعد از برتری استقلال مقابل پیکان در یک هشتم نهایی جام جذفی در مورد این بحث بدون پرده صحبت کرد و گفت: «اصلا من نمی‌خواهم راجع به ایشان (کنعانی‌زادگان) حرف بزنم. چون اصلا دوست ندارم خودم را با ایشان مقایسه کنم. همه چیز عیان است، ولی ایشان کار ناجوانمردانه‌ای کرد و به خودش هم گفتم و همه هم این را می‌دانند. چه بگویم، کس دیگری کارهایش را کرد و انداختند گردن من!

من هیچ‌وقت او (کنعانی‌زادگان) را نمی‌بخشم. بعضی‌ها می‌گویند واگذارش کن (به خدا)، ولی من هیچ‌وقت او را نمی‌بخشم و علنا هم به خودش گفتم. ایشان هیچ وقت رفیق من نبوده و نخواهد بود. چون خودش و دوستانش این کار زشت و ناجوانمردانه را انجام دادند و انداختند گردن من. دیدند شرایط خودشان این‌گونه شده، اسم من را وسط انداختند. به هر حال می‌دانید هواداران پرسپولیس با من خصومت دارند، ولی من همیشه به آن‌ها احترام گذاشته‌ام. بعضی‌ها پشت سر من حرف زدند و قضاوت ناجوانمردانه کردند. اشکالی ندارد، هواداران (پرسپولیس) را می‌بخشم هر چه که راجع به من گفته‌اند، ولی ایشان (کنعانی‌زادگان) را هرگز نمی‌بخشم».

تیم ملی در گذشته هم بار‌ها در وضعیتی قرار گرفته بوده که بین بازیکنان اختلاف باشد. معمولا هم این اختلاف‌ها به ضرر ایران شده است. نمونه بارز اینگونه اختلاف‌ها، در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان وجود داشت که دو بازیکن بزرگ ایران؛ علی دایی و علی کریمی با هم به مشکل خوردند. نکته‌ای عجیب که در اختلاف یزدانی-کنعانی‌زادگان وجود دارد این است که برای اولین‌بار است یک بازیکن ملی‌پوش که با دیگری مشکل دارد، علنا اسم او را در رسانه‌ها می‌آورد! اتفاقی که حسابی می‌تواند تیم ملی را در کمتر از یک سال تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با حاشیه روبرو کنند. دو بازیکنی که اختلافشان علنی شده، در بازی آخر تیم ملی مقابل امارات چند دقیقه‌ای را در کنار هم به میدان رفتند و مدافعان میانی تیم ملی بودند. اینکه به جای اتحاد و رفاقت بین این دو بازیکن، دشمنی و اختلاف به وجود آمده تا جایی که یکی از آن‌ها در گفتگو با رسانه‌ها به صراحت اعلام می‌کند که بازیکن دیگر هیچ وقت رفیق او نبوده و نخواهد بود، اتفاق خوب برای تیم ملی نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی