تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

محاکمه نخست‌وزیر سابق اسرائیل به تعویق افتاد

یک دادگاه محاکمه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی را تا زمان مشخص شدن حقایق درباره پرونده شنود پلیس این رژیم با استفاده از جاسوس افزار پگاسوس به تعویق انداخت.

کد خبر: ۱۲۱۴۱۱
۰۹:۲۹ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

اسرائیل

دیدارنیوز: منابع خبری عبری زبان از به تعویق افتادن محاکمه نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، دادگاه مرکزی قدس محاکمه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی را تا زمان مشخص شدن حقایق درباره پرونده شنود پلیس این رژیم با استفاده از جاسوس افزار پگاسوس به تعویق انداخت.

رسانه‌های عبری در این باره گزارش دادند که دادگاه مرکزی قدس با درخواست دادستان محاکمه نتانیاهو برای به تعویق انداختن ارائه پاسخ‌های خود به مجموعه‌ای از سوالات مطرح شده توسط وکلای نتانیاهو درباره پرونده جاسوسی معروف به "پگاسوس" تا روز یک‌شنبه موافقت کرد و لغو جلسه‌ای که قرار بود امروز در این باره برگزار شود را پذیرفت.

در روز‌های اخیر، رسانه‌های اسرائیلی گزارش داده‌اند که جاسوس‌افزاری علیه شاهدان اصلی دادگاه رسیدگی به پرونده فساد نتانیاهو استفاده شده است. روزنامه کالکالیت همچنین نوشت، آونر نتانیاهو (پسر بنیامین نتانیاهو) دو تن از مشاوران نتانیاهو و همسر یکی از متهمان نیز هدف حمله این جاسوس‌افزار قرار گرفتند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نتانیاهو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی