تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
واکنش حسین فرکی به حکم بحث برانگیز کمیته اخلاق

کنعانی‌زادگان باید بابت این حکم خدا را شاکر باشد!

مربی و کارشناس فوتبال ایران درباره حکم کمیته اخلاق و محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان گفت: کنعانی‌زادگان باید بابت این حکم خدا را شاکر باشد. اگر هم حکم سنگین‌تر می‌دادند ممکن بود این بازیکن بیشتر آسیب ببیند، ولی مسئله مهم این است که هر فردی از خطایی که انجام می‌دهد تجربه کسب کند و مدعی شدن افکار عمومی را هم در نظر بگیرد.

کد خبر: ۱۲۱۳۷۲
۱۵:۳۴ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

فرکی

دیدارنیوز: مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران به تمجید از سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پرداخت و از او به‌عنوان یکی از بهترین مربیان فوتبال کشورمان یاد کرد.

حسین فرکی مربی و کارشناس فوتبال ایران درباره حکم کمیته اخلاق و محرومیت محمدحسین کنعانی‌زادگان از دو بازی تیم ملی، مصاحبه‌ای انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*هر انسانی ممکن است اشتباه کند. اگر یک آدم عادی خطایی بزرگتر از این می‌کرد شاید خیلی‌ها توجه نمی‌کردند، ولی در مورد ورزشکار ملی همه چیز فرق می‌کند. در چنین اتفاقاتی قطعاً خود فرد بزرگترین آسیب را می‌بیند، ولی کنعانی‌زادگان باید بابت این حکم خدا را شاکر باشد. اگر هم حکم سنگین‌تر می‌دادند ممکن بود این بازیکن بیشتر آسیب ببیند، ولی مسئله مهم این است که هر فردی از خطایی که انجام می‌دهد تجربه کسب کند و مدعی شدن افکار عمومی را هم در نظر بگیرد.

*قهرمانی فولاد خوزستان را به مجموعه فولاد و مردم خوزستان به خصوص هواداران فولاد تبریک می‌گویم. من با آن‌ها زندگی کردم و می‌دانم چقدر خوشحال هستند. اعتقاد من این است که باشگاهی مثل فولاد با این ساختار و استعداد‌هایی که در جنوب وجود دارد همیشه باید در اوج باشد و امیدوارم در آینده هم شاهد موفقیت‌های این باشگاه باشیم.

*در پاسخ به این پرسش که از بین استقلال، پرسپولیس و سپاهان کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ خواهد داشت باید بگویم هنوز زود است در این مورد صحبت کنیم. فکر می‌کنم شانس هر سه تیم تقریباً برابر است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی