تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
کد خبر: ۱۲۱۳۰

گزارش تصویری: تهران محله به محله - شهرک اکباتان

۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
شهرک اکباتان با ۵.۹۴ کیلومتر مربع وسعت، یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌های مسکونی ایران - و در زمان خود یکی از مدرن‌ترین شهرک‌های خاورمیانه - محسوب می‌شود که در غرب تهران قرار گرفته است. درباره جمعیت آن روایت‌های متفاوتی وجود دارد. سایت شهرداری منطقه ۵ تهران جمعیت ساکن در این شهرک را حدود ۴۵ هزار نفر عنوان کرده ولی در برخی سایت‌های حوزه شهری و معماری، جمعیت فعلی آن تا حدود ۱۰۰ هزار نفر تخمین زده شده است. این شهرک از سمت شرق به کوی بیمه و شهرک آپادانا، از شمال به اتوبان تهران کرج، از غرب به نمایشگاه صنایع هواپیمایی و از جنوب به بزرگراه شهید لشگری محدود شده است.  این شهرک که در سال ۱۳۴۵ ساخته شده، هم‌اکنون در مسیر خط ۴ متروی تهران قرار دارد و از چند سال قبل مجتمع مگامال در آن ساخته شده که این شهرک مدرن را به امکاناتی همچون پردیس سینمایی، هایپر مارکت و فروشگاه‌های مختلف نیز مجهز کرده است. شهرک اکباتان از سه فاز تشکیل شده که هر فاز شامل چند بلوک و هر بلوک شامل چند ورودی است. 
 

عکس: روح‌الله وحدتی
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: