تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

حکم دیرهنگام برای «کنعانی‌زادگان»

به نظر می‌رسد کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال، ترجیح داده‌اند با تاخیر انداختن زمان اعلام رای کنعانی‌زادگان، به او فرصت بازی مقابل عراق و امارات را بدهند.

کد خبر: ۱۲۱۲۴۸
۰۸:۰۹ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

تیم ملی فوتبال

دیدارنیوز: کمیته اخلاق محمدحسین کنعانی‌زادگان را از دو بازی تشریفاتی تیم ملی مقابل کره جنوبی و لبنان، محروم کرده است.

رسیدگی طولانی کمیته اخلاق به پرونده فایل صوتی محمدحسین کنعانی‌زادگان، سرانجام به پایان رسید و این کمیته، مدافع تیم ملی را دو جلسه از همراهی ایران محروم کرد. فایل صوتی کنعانی‌زادگان، پیش از بازی با عراق و امارات منتشر شد. شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، بدون نام بردن از کنعانی‌زادگان به این موضوع واکنش نشان داد و به نظر می‌رسید این بازیکن، مدتی از تیم ملی دور باشد. اتفاقی که نیفتاد و کنعانی‌زادگان، برای دو بازی با عراق و امارات به اردوی ایران دعوت شد و هر دو بازی هم، در ترکیب اصلی قرار گرفت. پس از پایان این دو بازی و قطعی شدن صعود تیم ملی به جام جهانی، کمیته اخلاق علیه کنعانی‌زادگان حکم داده است:

«حسین کنعانی‌زادگان به‌دلیل نقض مقررات اخلاقی فوتبال به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و محرومیت از دو بازی ملی مسابقه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محکوم شد. با توجه به بند یک ماده ۶۳ آیین نامه اخلاق و بند ۴ ماده ۱۰۳ آیین نامه انضباطی محرومیت مندرج در رای فوق بلافاصله به محض صدور اجرا و ارائه درخواست تجدیدنظرخواهی مانع اجرای حکم یا توقف اجرای آن نخواهد بود.»

به نظر می‌رسد کمیته اخلاق و فدراسیون فوتبال، ترجیح داده‌اند با تاخیر انداختن زمان اعلام رای کنعانی‌زادگان، به او فرصت بازی مقابل عراق و امارات را بدهند. دو مسابقه‌ای که پیروزی در یکی از آن‌ها، می‌توانست صعود ایران به جام جهانی قطر را قطعی کند. کنعانی‌زادگان در این مدت، یکی از ستون‌های اصلی تیم اسکوچیچ بود و نقش پررنگی، در کلین‌شیت‌های پیاپی ایران داشت. پس از صعود رسمی ایران به جام جهانی، آن‌ها با خیالی آسوده، او را از دو بازی تشریفاتی با کره جنوبی و لبنان محروم کرده‌اند. بازی‌هایی که تاثیری در سرنوشت ایران ندارد و شاید دراگان اسکوچیچ هم، بدش نیاید در این دو مسابقه بازیکنان دیگری را امتحان کند. به خصوص که مجید حسینی، گزینه اصلی جانشینی کنعانی‌زادگان که اردوی قبلی بخاطر کرونا غایب بود، شرایط مسابقه پیدا کرده و می‌تواند جای او را بگیرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی