تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

هواشناسی: هوای چند شهر به شدت آلوده می‌شود

سازمان هواشناسی برای چند کلانشهر اعلام هشدار آلودگی هوا صادر کرد. از تردد‌های غیر ضروری در مناطق پرجمعیت به‌ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری اجتناب و از فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی در فضای باز پرهیز شود.

کد خبر: ۱۲۱۰۸۸
۱۵:۱۸ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۰

هوای چند شهر به شدت آلوده می‌شود

دیدارنیوز ـ سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ از پایداری جو و سکون نسبی هوا از بعدازظهر سه‌شنبه (۱۹ بهمن ماه) تا ظهر پنج‌شنبه (۲۱ بهمن ماه) با مخاطراتی همچون افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های تهران، کرج و تبریز خبر داد.

اثر این مخاطرات در صورت عدم کنترل منابع آلاینده ثابت و متحرک، افزایش آلودگی هوا تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در مناطق پرتردد و صنعتی احتمال افزایش آلودگی هوا در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها خواهد بود.

توصیه می‌شود از تردد‌های غیر ضروری در مناطق پرجمعیت به‌ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری اجتناب و از فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی در فضای باز پرهیز شود. مدیریت مصرف سوخت‌های فسیلی و زمان فعالیت واحد‌های صنعتی در سطح و حومه کلان‌شهر‌ها نیز ضروری است.

هشدار زردرنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفر‌ها و انجام کار‌های روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدار‌ها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

برچسب ها: هوای ناسالم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی