تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
در تعطیلات عید هم بازی‌ها را برگزار می‌کنیم

مهدی: مشکلی برای برگزاری سوپرجام وجود ندارد

سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: در تعطیلات عید حداقل یک هفته را برگزار خواهیم کرد و در ایام لیگ قهرمانان آسیا هم بازی‌های جام حذفی را ادامه می‌دهیم. خوشبختانه طی صحبتی که با همکاران داشتم و همکاری تیم‌ها با سازمان لیگ فکر نمی‌کنم که مشکلی برای برگزاری سوپرجام وجود نداشته باشد.

کد خبر: ۱۲۰۸۹۲
۱۲:۲۰ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۰

سوپرجام

دیدارنیوز: رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: برنامه مسابقات لیگ برتر فوتبال تا آخر سال را اعلام می‌کنیم و حداقل یک هفته از مسابقات را در تعطیلات عید نوروز برگزار خواهیم کرد.

سهیل مهدی در گفتگو با رادیو تهران در پاسخ به این سؤال که برنامه مسابقات هفته هفدهم به بعد رقابت‌های لیگ چه زمانی اعلام خواهد شد؟، گفت: ما طی امروز و فردا برنامه مسابقات را اعلام می‌کنیم، فکر می‌کنم امروز تا آخر وقت برنامه اعلام شود. ما باید در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه گذشته اعلام می‌کردیم، ولی به دلیل کسالت بنده به تاخیر افتاد. حداقل برنامه مسابقات تا آخر سال را اعلام می‌کنیم و سعی داریم از زمان بهترین استفاده را داشته باشیم.

وی ادامه داد: ما به دلیل این که تعطیلات نوروز و لیگ قهرمانان آسیا را پیش‌رو داریم باید قبل از عید از زمان استفاده کنیم، چون در فروردین و اردیبهشت فشردگی بالایی داریم. در تعطیلات عید حداقل یک هفته را برگزار خواهیم کرد و در ایام لیگ قهرمانان آسیا هم بازی‌های جام حذفی را ادامه می‌دهیم.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در خصوص اینکه شرایط برگزاری سوپرجام بین دو تیم پرسپولیس و فولاد چگونه است، عنوان کرد: خوشبختانه طی صحبتی که با همکاران داشتم و همکاری تیم‌ها با سازمان لیگ فکر نمی‌کنم که مشکلی برای برگزاری سوپرجام وجود نداشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی