تیتر امروز

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی

ورود پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به مصلی تهران +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

پرایس: تنها روی برنامه هسته‌ای ایران متمرکز هستیم

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره مذاکرات وین گفت: در جریان آن‌چه در وین می‌گذرد، فقط روی یک مسأله متمرکز هستیم و آن هم برنامه هسته‌ای ایران است. همان طور که می‌دانید ایران چالش‌هایی را برای آمریکا، هم‌پیمانان این کشور و فراتر از آن ایجاد می‌کند.

کد خبر: ۱۲۰۸۰۰
۰۹:۱۲ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۰

پرایس

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به مذاکرات طرف‌های برجام در وین، گفت که در این مذاکرات، تنها روی یک مسأله متمرکز هستیم و آن‌هم توافق هسته‌ای ایران است.

«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به مذاکرات طرف‌های برجام در وین، گفت که در این مذاکرات، تنها روی یک مسأله متمرکز هستیم و آن‌هم توافق هسته‌ای ایران است.

پرایس با تکرار برخی مواضع بی‌اساس درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، ادامه داد: «در جریان آن‌چه در وین می‌گذرد، فقط روی یک مسأله متمرکز هستیم و آن هم برنامه هسته‌ای ایران است. همان طور که می‌دانید ایران چالش‌هایی را برای آمریکا، هم‌پیمانان این کشور و فراتر از آن ایجاد می‌کند. یکی از این چالش‌ها، گروه‌های مورد حمایت این کشور و دیگر بازیگران بی‌ثبات‌کننده در منطقه، از جمله حوثی‌ها (انصارالله) است. پس ما روی این فعالیت‌ها متمرکز هستیم، اما با ابزار‌های دیگر».

وی با دیگر برخی ادعا‌ها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران را مطرح کرده و گفت: «آنچه در وین روی آن متمرکز هستیم، بازگشت به توافق هسته‌ای است که محدودیت‌های قابل راستی‌آزمایی و دائمی روی برنامه هسته‌ای ایران اعمال می‌کند و مانع دسترسی این کشور به سلاح هسته‌ای خواهد شد».

منبع: ایلنا
برچسب ها: ند پرایس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی