تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ دریافت سیگنال از هلی‌کوپتر/ محل دقیق حادثه شناسایی شد
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ دریافت سیگنال از هلی‌کوپتر/ محل دقیق حادثه شناسایی شد

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
پس از قهرمانی نادال در اوپن استرالیا

نظر جوکوویچ درباره «واکسن» تغییر کرد!

به نظر می‌رسد قهرمانی تاریخی رافائل نادال در تنیس آزاد استرالیا باعث شده تا نواک جوکوویچ مرد شماره یک جهان تغییر رویه داده و به زدن واکسن کرونا برای شرکت در مسابقات بزرگ راضی شود!

کد خبر: ۱۲۰۷۴۷
۱۴:۰۳ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

جوکوویچ تنیس استرالیا

دیدارنیوز: برترین تنیس‌باز مرد جهان درباره تزریق واکسن کرونا نظرش را تغییر داده است.

به نقل از شبکه تلویزیونی Heute آلمان، دانیل موگوش، زندگی‌نامه نویس نواک جوکوویچ گفت: او به دنبال قهرمانی رافائل نادال در تنیس آزاد استرالیا نظرش را درباره تزریق واکسن کرونا تغییر داده است.

نواک جوکوویچ به دلیل عدم تزریق واکسن کرونا حضور در تنیس آزاد استرالیا ۲۰۲۲ را از دست داده بود. رافائل نادال در فینال این تورنمنت با شکست دادن دانیل مدودف روس قهرمان شد و به رکورد تاریخی بیست و یک عنوان گرنداسلم رسید تا پرافتخارترین تنیس‌باز مرد جهان شود.

دانیل موگوش می‌گوید: از اطرافیان نواک شنیدم که او تصمیم گرفته تا واکسن کرونا را تزریق کند. شاید این موضوع تحت تاثیر قهرمانی رافائل نادال در تنیس آزاد استرالیا باشد. شاید بیست‌ویکمین قهرمانی نادال در گرنداسلم باعث شده تا نواک نظرش را درباره واکسن کرونا تغییر دهد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی