تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

وزیر بهداشت: مقابله با پیک ششم قرارگاهی است

بهرام عین‌اللهی صبح امروز در مشهد گفت: مدیریت مقابله با موج ششم کرونا در کشور به صورت قرارگاهی عمل خواهد کرد و همه تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا قانونی و قابلیت اجرایی دارد.

کد خبر: ۱۲۰۷۱۷
۱۱:۳۰ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

وزیر بهداشت و درمان

دیدارنیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسیناسیون جلوی ویروس اُمیکرون را نمی‌گیرد، اما می‌تواند از شدت بیماری و مرگ و میر آن بکاهد با این حال در طول پنج ماه گذشته ۱۳۴ میلیون دز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

دکتر بهرام عین‌اللهی صبح امروز در حاشیه آیین بهره برداری از بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی ولایت، نخستین مرکز درمانی تمام اتوماتیک کشور در مشهد مقدس، در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: مدیریت مقابله با موج ششم کرونا در کشور به صورت قرارگاهی عمل خواهد کرد و همه تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا قانونی و قابلیت اجرایی دارد.

وی با بیان اینکه راه اصلی مقابله با اُمیکرون مقاوم کردن مردم از طریق واکسیناسیون است افزود: بیشتر افراد این بیماری را به صورت خفیف و با علائم شبیه سرماخوردگی تجربه می‌کنند؛ واکسیناسیون جلو ویروس اُمیکرون را نمی‌گیرد، اما می‌تواند از شدت بیماری و مرگ و میر آن بکاهد با این حال در طول پنج ماه گذشته ۱۳۴ میلیون دز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

وزیر بهداشت درباره بیمارستان ولایت مشهد مقدس تصریح کرد: این بیمارستان هوشمند و اتوماتیک در ارائه خدمات، با دستور مقام معظم رهبری و مساعدت و کمک‌های معظم له ساخته شده است. بسیاری از معاینات و اقدامات به صورت الکترونیکی و بدون کاربرد کاغذ و نسخه انجام خواهد شد و امیدواریم این خدمات در تمام کشور گسترش پیدا کند.

عین‌اللهی خاطرنشان کرد: احداث بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در مناطق مختلف کشور در راستای طرح عدالت و تعالی نظام سلامت است تخصیص اعتبار بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی حاشیه شهر مشهد مقدس نیز ازجمله طرح‌هایی است که اعتبار آن در قالب سفر‌های استانی ریاست جمهور انجام می‌شود که امیدواریم در سفر ایشان خراسان رضوی شاهد آن باشیم.

منبع: تسنیم
برچسب ها: وزیر بهداشت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی