تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نقل و انتقالات زمستانی؛ از شروع پرسپولیس تا گرد و خاک فولاد

اولین خرید زمستانی پرسپولیس در خط دروازه ثبت شد. گل‌محمدی پس از جدایی بوژیدار رادوشوویچ به یک دروازه‌بان نیاز داشت که این خرید را از آبادان انجام داد. احمد گوهری، دروازه‌بان نیم فصل اول صنعت آبادان با قراردادی یک سال و نیمه به پرسپولیس پیوست.

کد خبر: ۱۲۰۷۱۱
۱۱:۰۰ - ۱۴ بهمن ۱۴۰۰

نقل و انتقالات زمستانی

دیدارنیوز: نقل و انتقالات نیم فصل فعلا چندان خبرساز و قابل توجه نبوده است.

نقل و انتقالات زمستانی مانند فصلش اکثرا سرد است. گزینه‌های زیادی از بازیکنان بزرگ و اسم و رسم دار برای انتقال وجود ندارند. تیم‌ها که برای نیم‌فصل دوم به دنبال قوی‌تر کردن خود هستند به سختی بازیکن از دست می‌دهند و البته به سختی هم بازیکن برای جذب پیدا می‌کنند. به همین دلیل است که بمب نقل و انتقالاتی و اصطلاحات اینچنینی در این نقل و انتقالات کاربرد زیادی ندارد. مشتریان اصلی این فصل بازیکنان ناراضی و نیمکت‌نشینان هستند که به دنبال راهی برای شروع دوباره هستند. در اصل می‌شود گفت ستاره‌های نقل و انتقالاتی زمستان بازیکنان کوچکتری هستند که شاید در زمان‌های دیگر کمتر مورد توجه قرار بگیرند.

چشم استقلال به اهواز
استقلال آنقدر مهره دارد که از معدود تیم‌های نقل وانتقالاتی است که بیشتر نامش در بخش جداشده‌ها شنیده می‌شود. تیم کامل فرهاد مجیدی مانع از این شده تا این مربی بخواهد در زمستان حرص و جوش زیادی بخورد و فقط یک مدافع راست می‌خواهد که برای جذب او هم تلاش زیادی نیاز نبود. فولاد تیم مورد علاقه مجیدی در نقل و انتقالات است و ابتدای فصل هم چند بازیکن این تیم را به خدمت گرفت و برای مدافع راست هم به سراغ آن‌ها رفت و صالح حردانی را به تهران آورد. البته این انتقال هنوز قطعی نشده، اما می‌توان جناح راست استقلال در نیم‌فصل دوم مانند جناح چپ این تیم فولادی دانست.

رشید مظاهری و استقلال به گره کوری تبدیل شده‌اند که گویا بازشدنی نیست. این دروازه‌بان حضورش تقریبا در فولاد قطعی شده بود، اما با منتفی شدن این انتقال و جانشینی شهاب گردان به جای او باز هم قصه این دروازه‌بان به سر خط بازگشت. او حالا گزینه پرسپولیس و سپاهان را رو به روی خود می‌بیند. گزینه‌هایی که قطعا خیلی باب میل استقلال نخواهند بود و آن‌ها نمی‌خواهند به تیم‌هایی که با آن‌ها در دوئل قهرمانی قرار دارند یک برگ برنده هدیه بدهند. همین مساله شاید در نهایت به ماندن رشید مظاهری منجر شود مگر این که اتفاق عجیب و غریبی رخ بدهد.

پرسپولیس از دروازه شروع کرد
یحیی گل‌محمدی با قول و قرار‌هایی که گرفت به تیم برگشت و احتمالا قرار است حضور قدرتمندی در نقل وا نتقالات داشته باشند. با این حال حتی اگر پرسپولیس قصد جذب بازیکن داشته باشد در طرف مقابل تیمی قصد فروش بازیکنش به این تیم را ندارد! علیرضا کوشکی جدی‌ترین و آسانترین گزینه پرسپولیسی‌ها برای خط حمله بود که در زمان قهر و آشتی‌های این تیم به فولاد رفت. در میان گزینه‌های دیگر پیمان بابایی بیش از بقیه مورد توجه پرسپولیس است که تراکتوری‌ها فعلا در آخرین مصاحبه‌شان اعلام کردند با توجه به نیاز سولدو به این مهاجم همچین انتقالی امکان‌پذیر نیست. با این شرایط مشخص نیست که یحیی قرار است برای برطرف کردن مشکلات تیمش در خط حمله چه راهکاری خواهد اندیشید.

اولین خرید زمستانی پرسپولیس در خط دروازه ثبت شد. گل‌محمدی پس از جدایی بوژیدار رادوشوویچ به یک دروازه‌بان نیاز داشت که این خرید را از آبادان انجام داد. احمد گوهری، دروازه‌بان نیم فصل اول صنعت آبادان با قراردادی یک سال و نیمه به پرسپولیس پیوست. گوهری دروازه‌بان اول آبادانی‌ها بود و در بیشتر بازی‌های این تیم درون دروازه ایستاد، اما بعید به نظر می‌رسد در تهران شرایط مشابهی داشته باشد. ۶ کلین‌شیت در ۱۲ بازی یعنی بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش در ۵۰ درصد بازی‌ها نشان می‌دهد که او گزینه مطمئنی برای نیمکت قرمز‌ها خواهد بود.

رامین رضاییان، دیگر بازیکنی است که درباره پیوستن اوبه پرسپولیس در این روز‌ها اخبار زیادی به گوش می‌رسد. مدافعی که در این سال‌ها بار‌ها بحث بازگشتش به تیم سابق شنیده شده، اما هر بار در حد خبر باقی مانده است. این بار، اما مشکلات شدید تیم یحیی در جناح راست و بدون تیم ماندن رضاییان شاید این وصلت را به سرانجام برساند. یکی از گزینه‌های این تیم هم رفتن به سراغ بازیکنان خارجی است که البته مشکلات و دردسر‌های خودش را دارد.

پرکار مثل فولاد خوزستان
تیمی که ابتدای فصل به دلیل پنجره بسته دور از هیاهوی نقل وانتقالات بود حالا درحال جبران است و یکه‌تازی می‌کند. آن‌ها با جذب علیرضا کوشکی یکی از شاه‌ماهی‌های نقل و انتقالاتی را صید کردند. شهاب گردان هم یک گزینه خوب برای نیمکت این تیم است که احتمالا کار را برای احسان مرادیان یکی از گران‌ترین دروازه‌بان‌های لیگ که به واسطه بسته بودن پنجره توانست قرارداد خوبی ببنندد سخت خواهد کرد. آن‌ها با آرش رضاوند هم مذاکرات نهایی را انجام داده‌اند و احتمالا این بازیکن استقلال هم خرید بعدی‌شان خواهد بود تا در تمام خطوط خود را تقویت کرده باشند.

سایر تیم‌ها
استقلال یک منبع خوب برای تیم‌هایی است که دنبال بازیکن هستند. هوادار هم یک بازیکن یعنی بابک مرادی را از این منبع گرفت تا هم این تیم هم مرادی زمستان را به امید یک نیم‌فصل دوم خوب سرکنند. پدیده مشهد هم فردین رابط را می‌خواهد و احتمالا این بازیکن جوان را از آبی‌ها جذب کند.

مهدی کیانی هم که در تیم پرمهره مس رفسنجان نتوانست جای ثابتی پیدا کند باز هم به تراکتور بازگشت تا با تیم سابقش روز‌های پایانی فوتبالش را بگذراند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی