تیتر امروز

تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به سمت مسجد جمکران +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان به سمت مسجد جمکران +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.

برف و باران در جاده‌های این ۱۸ استان

سرهنگ سیاوش محبی، معاون عملیات پلیس راه کشور از بارش برف و باران در جاده‌های ۱۸ استان کشور خبر داد و تاکید کرد: رانندگی با فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه از دیگر الزامات رانندگی در شرایط بارندگی است.

کد خبر: ۱۲۰۶۴۳
۱۳:۵۳ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

برف و باران در جاده‌های این ۱۸ استان

دیدارنیوز ـ سرهنگ سیاوش محبی درباره وضعیت جوی حاکم بر جاده‌های کشور گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، قم، مرکزی، همدان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، تهران و سمنان است.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز توصیه می‌کنیم که هموطنان از انجام سفر‌های غیرضروری خودداری کنند و در صورت الزام یا اصرار بر انجام سفر حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند، زنجیر چرخ از الزامات تردد از گردنه‌ها و جاده‌های برفگیر است و از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف و پاک کن خودرو‌ها نیز مطمئن شوند.

معاون عملیات پلیس راه کشور ادامه داد: رانندگی با فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه از دیگر الزامات رانندگی در شرایط بارندگی است.

محبی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: همانطور که قبلا اعلام شده بود، جاده هزار تا ساعت ۱۲ فردا چهارشنبه مسدود است. تردد در تمامی جاده‌های کشور نیز به شکل روان در حال انجام است و گزارشی از اخلال در ترافیک نشده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی