تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

پرده برداشتن محسن تنابنده از دلیل ساخته نشدن «پایتخت»

محسن تنابنده می‌گوید ساخته شدن فصل جدید «پایتخت» دست آن‌ها نیست، و به گفته او اگر بخواهند «پایتخت» ساخته می‌شود.

کد خبر: ۱۲۰۶۳۵
۱۳:۲۸ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

پرده برداشتن محسن تنابنده از دلیل ساخته نشدن پایتخت

دیدارنیوز ـ فریدون جیرانی در هشتادوپنجمین قسمت از برنامه اینترنتی‌اش به بهانه اکران «قهرمان» میزبان محسن تنابنده، بازیگر این فیلم سینمایی شد.

محسن تنابنده که در میان مردم بیش از هر نقشی با نقی معمولیِ سریال «پایتخت» شناخته می‌شود در بخشی از این گفتگو می‌گوید: «ما این‌گونه شده‌ایم که هرکسی قدبلندی کند، هرکسی زیاد دیده شود، باید نوکش را بچینیم. آخر این یعنی چه؟! چنین چیزی را در کجای دنیا می‌بینید؟! خاطرم هست یک بار در دوره آقای سرافراز، تلویزیون اعلام کرد اسم «پایتخت» باید تغییر کند، گفتیم چه بگذاریم، گفتند مثلا بگذارید «پایتختِ دیگر»! کدام مملکتی می‌آید این همه سرمایه بگذارد تا کاری بشود «۹۰» بعد قیچی‌اش کند و بیندازدش؟ کاری را بکند «پایتخت» و بعد قیچی‌اش کند و بیندازدش کنار؟»

او در پاسخ به ابراز امیدواری جیرانی برای ادامه پیدا کردن ساخت «پایتخت» ادامه می‌دهد: «حرف «پایتخت» را زدید، «پایتخت» دست ما نیست، دست آقایان است و آقایان دلشان بخواهد ساخته می‌شود و دلشان نخواهد ساخته نمی‌شود و این وسط آن‌چه مهم نیست مردمند. چون من دائم در کامنت‌ها می‌بینم که آقا شما را به خدا «پایتخت» بسازید، شما را به خدا «پایتخت» بسازید و خوب است که از همین تریبون بگویم ما مشکلی برای ساخت «پایتخت» نداریم و آقایان باید تصمیم بگیرند که «پایتخت» ساخته بشود یا نشود.»

«پایتخت» مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم است که در شش فصل از شبکه یک سیما پخش شده است. از جمله بازیگران این مجموعه می‌توان به محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه، احمد مهران‌فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی‌عبداللهی، مهران احمدی و بهرام افشاری اشاره کرد.

پیش‌تر علیرضا خمسه، بازیگر نقش باباپنجعلی در مجموعه «پایتخت» درباره این که آیا تکرار این سریال را در شبکه‌ها دنبال می‌کند؟ گفته بود: «همان موقع که این مجموعه تولید می‌شد، ما به طور کامل همه با هم کار را تماشا می‌کردیم و متوجه نقاط قوت و ضعفش می‌شدیم، اما الان که تکرار می‌شود خیر تماشا نمی‌کنم، چون خیلی فرصت ندارم، ولی وقتی می‌شنوم که مردم هنوز که هنوز است «پایتخت» را تماشا می‌کنند، راستش افسوس می‌خورم که چرا تولیدات بهتری نمی‌آید که مردم نگاهشان به گذشته نباشد و به روز باشند.»

برچسب ها: محسن تنابنده
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی