تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رقم یک مربی تمرین‌دهنده کمرشکن نیست

شمسایی: کیسه ندوخته‌ام و می‌خواهم بسوزم و بسازم

سرمربی تیم ملی فوتسال مردان با بیان اینکه "کیسه‌ای ندوختم و اندوخته زمانی برای خودم تصور نکردم که پنج یا ۱۰ سال دیگر را ببینم؛ بلکه می‌خواهم بسوزم و بسازم" گفت: خوشحال می‌شویم دیگران از کار‌های ما استفاده کنند.

کد خبر: ۱۲۰۵۸۸
۱۰:۵۷ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

شمسایی فوتسال ایران

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اعلام کرد، مبلغ قرارداد مربی خارجی این تیم رقم کمرشکنی نیست که فدراسیون فوتبال نتواند از پس آن بربیاید.

وحید شمسایی، درباره برنامه‌های خود برای تیم ملی فوتسال اظهار داشت: ۱۲ روز در قرنطینه بودم و تستم روز شنبه منفی شد. می‌دانستم فدراسیون فوتبال درگیر دو دیدار تیم ملی مقابل عراق و امارات است و باید با آن کنار می‌آمدیم. جلساتی با سرپرست کمیته فوتسال داشتیم تا برنامه‌ریزی کنیم و کارمان را جلو ببریم. دو یا سه گزینه برای مربی خارجی داریم که آن‌ها را به کمیته فوتسال معرفی کردیم.

وی با بیان اینکه اگر فدراسیون با یکی از دو گزینه معرفی شده به نتیجه نرسد، شرایط سایر گزینه‌ها بررسی می‌شود، تصریح کرد: پس از دیدار با امارات خودمان را بیشتر درگیر مسئله می‌کنیم. ما لیگ برتر را هم رصد می‌کنیم. زمانی که در قرنطینه بودم، مصطفی نظری را به یکی از بازی‌ها فرستادم. سفال‌منش هم به ایران بازگشته است. ان‌شاءالله که بتوانیم تفکرات خود را پیاده کنیم. می‌خواهیم مربی جدید سابقه کار در رده باشگاهی و تیم ملی را داشته باشد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون فوتبال مشکلی با هزینه جذب مربی خارجی خواهد داشت یا خیر، بیان کرد: اولین صحبت‌های ما با عزیزی خادم و مدیران فدراسیون در همین باره بود و به نظرم رقم یک مربی تمرین‌دهنده کمرشکن نیست. فدراسیون فوتبال به تیم‌های ملی کمک می‌کند. من اهل تملق نیستم، اما عزیزی خادم پاداش‌های چند سال اخیر تیم‌های ملی فوتسال را پرداخت کرده و نشان داده مسیرش را درست برگزیده است.

«کیسه‌ای ندوختم و اندوخته زمانی برای خودم تصور نکردم که پنج یا ۱۰ سال دیگر را ببینم؛ بلکه می‌خواهم بسوزم و بسازم.»، شمسایی ضمن بیان این جمله گفت: خوشحال می‌شویم دیگران از کار‌های ما استفاده کنند. لیگ برتر را از حفاریِ انتهای جدولی تا گیتی‌پسند رصد می‌کنیم. بازیکنانی در تیم‌های رده پایین جدول دیدم که اکنون نوسان آن‌ها را بررسی می‌کنم. قرار نیست بازیکن خوبی که در تیم پایین جدول بازی می‌کند، به چشم نیاید. تیم سیزدهم و اول جدول برای ما تفاوتی ندارد و هر کسی خودش را نشان بدهد، فضا را باز می‌کنیم تا حقش را بگیرد.

وی در مورد برنامه تیم ملی فوتسال برای دیدار‌ها و اردو‌های تدارکاتی بیان کرد: عزیزی خادم گفت پیشنهاد داده است قطر را منبع فوتسالی کرده و از سالن‌های کمپ اسپایر برای فوتسال استفاده کنند. این کشور از سطح اول فوتسال آسیا دور است، اما این تفکر (پیگیری فدراسیون برای اردوی تدارکاتی) زیباست. ما با سفال‌منش برای فیفادی‌ها تا سال ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی می‌کنیم و رایزنی‌هایی با کشور‌های مختلف داریم. شاید تیمی مانند آرژانتین سال ۲۰۲۵ فرصت دیدار دوستانه داشته باشد و هر کسی که در آن سال سرمربی تیم ملی باشد، می‌تواند از این بازی استفاده کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی و فدراسیون برای تدارک بازی‌های دوستانه تلاش مشغول رایزنی هستند، عنوان کرد: من و سفال‌منش با تیم‌های دیگر ارتباط داریم که این ارتباط‌ها باید عملی شود و دیدار‌های تدارکاتی خوبی داشته باشیم. بسیاری از دوستان به من گفتند که به‌خاطر ایران به ما کمک می‌کنند و ما هم دست‌مان را برای اعتبار کشور دراز می‌کنیم. دیدار با ایتالیا اتفاق قشنگی بود که نشان داد می‌خواهیم اتفاقات گذشته را پاک کنیم. لغو دیدار با برزیل به خاطر مشکل بلیت خیلی زشت بود و بازی با ایتالیا نشان داد می‌خواهیم به روز‌های خوش‌مان برگردیم.

منبع: تسنیم
برچسب ها: وحید شمسایی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی